?بازدید استاندار خوزستان، معاونین، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر اهواز از پروژه های عمرانی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 دی 1401 | 17:40 ب.ظ
?بازدید استاندار خوزستان، معاونین، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر اهواز از پروژه های عمرانی زمان مطالعه: ۲ دقیقه ⬜️نخبگان: محراب حسینی استاندار خوزستان به همراه رضا امینی شهردار و سیاوش محمودی رییس شورای اسلامی شهر اهواز از پروژه های عمرانی سطح شهر بازدید کردند . رضا امینی در این بازدید بیان کرد: ترافیک مرکز شهر و حلقه ترافیک اطراف شهر دو مقوله مد نظر استاندار محترم بود که با طرح در شورای ترافیک […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

⬜️نخبگان: محراب حسینی استاندار خوزستان به همراه رضا امینی شهردار و سیاوش محمودی رییس شورای اسلامی شهر اهواز از پروژه های عمرانی سطح شهر بازدید کردند .

رضا امینی در این بازدید بیان کرد: ترافیک مرکز شهر و حلقه ترافیک اطراف شهر دو مقوله مد نظر استاندار محترم بود که با طرح در شورای ترافیک استان و همکاری همه دستگاه‌ها اقدامات موثری در این زمینه صورت خواهد گرفت.

شهردار اهواز ادامه داد: ضمن اینکه برای کمربند سبز نیز مذاکراتی صورت گرفت تا سایر ارگان ها نیز مشارکت داشته باشند و هم از توسعه سطحی شهر جلوگیری نماید و کارکرد بیولوژیکی داشته باشد و هم در قطعاتی جهت تفرجگاه مردم استفاده گردد ضمن اینکه توضیحات کامل خدمت استاندارد داده شد.

وی گفت: در خصوص پل نهم نیز تمام سعی خود را داریم تا در دهه فجر به بهره برداری برسد و خیابان شهید علاف نیز یک لاین آن آسفالت گردیده و لاین دوم نیز به محض کاهش بارندگی ها و رطوبت به آسفالت خواهد رسید.

امینی اظهار داشت: این اقدامات قطعاً بر روی ترافیک کیان شهر، کیان آباد، ملی راه و منطقه سه موثر خواهد بود.

شهردار اهواز افزود: با توجه به حفاری های آبفا در منطقه سه شاهد محدودیت های ترافیکی هستیم و افتتاح این پل می تواند تاثیر مستقیمی بر این محدودیت ها داشته باشد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار