واکنش سازمان لیگ فوتبال به حضور بازیکن محروم در دیدار ملوان – نفت مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: شنبه 24 دی 1401 | 22:33 ب.ظ
واکنش سازمان لیگ فوتبال به حضور بازیکن محروم در دیدار ملوان – نفت مسجد سلیمان زمان مطالعه: ۲ دقیقه سازمان لیگ فوتبال به حضور بازیکن محروم تیم نفت مسجد سلیمان در دیدار با ملوان واکنش نشان داد. به گزارش نخبگان و به نقل از سازمان لیگ فوتبال، در پی شکایت باشگاه ملوان از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مبنی بر استفاده از بازیکن محروم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و نظر به اظهارات […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سازمان لیگ فوتبال به حضور بازیکن محروم تیم نفت مسجد سلیمان در دیدار با ملوان واکنش نشان داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از سازمان لیگ فوتبال، در پی شکایت باشگاه ملوان از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مبنی بر استفاده از بازیکن محروم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و نظر به اظهارات مدیر عامل محترم باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص به کار گرفتن علی کیانی فر بازیکن باشگاه مربوطه در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر ملوان بندر انزلی و ذکر این نکته که نامبرده در فصل گذشته عضو باشگاه دیگری بوده و سازمان لیگ باید  به صورت مکتوب پیش از این اطلاع رسانی می کرد، صرفاً به جهت تنویر افکار عمومی به آگاهی می‌رساند،  مطابق کلیه مقررات داخلی و بین المللی از جمله تبصره ۲ از بند ۲ ماده ۴۳ آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول و همچنین مفاد ماده ۴۸ آیین نامه انضباطی مسئولیت ثبت و اجرای کلیه محرومیت ها اعم از اخطار، اخراج و انضباطی بر عهده باشگاه است.

لذا با وجود مسئولیت کامل باشگاه در خصوص ثبت و اجرای محرومیت ها، سازمان لیگ مطابق عرف و به منظور پیشگیری از اشتباهات احتمالی، محرومین فصل گذشته را در ابتدای فصل جاری از طریق سایت خود اطلاع رسانی نموده و سپس همان لیست را در جلسه هماهنگی پیش از مسابقات از طریق مسئول برگزاری مسابقه به باشگاه ها ابلاغ می کند که این امر در جلسه هماهنگی پیش از این مسابقه نیز صورت گرفته و به رویت و تایید مدیر هر دو باشگاه رسیده است و مستندات آن نیز موجود می باشد.
شایان ذکر است کلیه مدارک و مستندات موجود جهت بررسی و اتخاذ تصمیمات مقتضی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال گردیده است.

به گزارش ایسنا، البته جام حذفی فوتبال آیین‌نامه مختص خودش را دارد و سازمان لیگ فوتبال می‌توانست به جای استناد به آیین‌نامه رقابت‌های دیگر به ماده ۹ آیین‌نامه برگزاری جام حذفی استناد می‌کرد. نفت مسجد سلیمان در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، ملوان را با نتیجه ۳ بر یک شکست داده بود.

واکنش سازمان لیگ فوتبال به حضور بازیکن محروم در دیدار ملوان - نفت مسجد سلیمان

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار