اجرای مانور “قطعی برق” جنوب غرب کشور به میزبانی خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 22 دی 1401 | 23:10 ب.ظ
اجرای مانور “قطعی برق” جنوب غرب کشور به میزبانی خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از اجرای مانور تمرینی-آموزشی برق مناطق شش گانه کشور (منطقه جنوب غرب) به میزبانی صنعت آب و برق استان خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا علی خدری در گفت و گویی  اظهار کرد: عملیات اجرایی مانور تمرینی-آموزشی مناطق شش گانه کشور (منطقه جنوب غرب) با […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از اجرای مانور تمرینی-آموزشی برق مناطق شش گانه کشور (منطقه جنوب غرب) به میزبانی صنعت آب و برق استان خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا علی خدری در گفت و گویی  اظهار کرد: عملیات اجرایی مانور تمرینی-آموزشی مناطق شش گانه کشور (منطقه جنوب غرب) با رویکرد قطع برق ناشی از وقوع همزمان پدیده ریزگرد و رطوبت بالای ۹۵ درصد به همراه عملیات خرابکارانه در زیرساخت آب جنوب شرق استان، در شهرستان آبادان آغاز شد.

وی افزود: این مانور تمرینی _آموزشی امروز پنج شنبه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ در آبادان و به صورت ویدیوکنفرانس با گروه‌های عملیاتی و با مشارکت استان های معین و یاری رسان کرمانشاه، ایلام، لرستان و شرکت توزیع برق شهرستان اهواز اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: این مانور با هدف آمادگی جهت پاسخ به بحران در شرایط اضطراری و مواجهه با بلایای طبیعی، اصلاح و مقام‌سازی شبکه و افزایش قابلیت اطمینان اجرا شده است.

خدری عنوان کرد: برگزاری اینگونه مانورها باعث جلوگیری از بروز خسارت در تاسیسات برقی و خاموشی در شرایط بحرانی می شود.

به گزارش نخبگان و به نقل ازایسنا، این مانور با حضور صدریان فر مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان،  علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، کرم پور مدیرکل بحران استانداری خوزستان،  شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز و ۶۵ گروه عملیاتی اجرایی شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار