تاکید معاون اقتصادی استاندار خوزستان بر توجه به بعد حرفه‌ای و اقتصادی ورزش

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 آذر 1401 | 20:01 ب.ظ
تاکید معاون اقتصادی استاندار خوزستان بر توجه به بعد حرفه‌ای و اقتصادی ورزش زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: توجه به ارتقای سطح ورزش حرفه‌ ای در خوزستان یک ضرورت است و بخشی از این کار باید اقتصادی باشد تا انگیزه ایجاد کند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا آقارضا فتوحی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان مدال‌ آور خوزستانی در مسابقات جهانی و آسیایی که […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: توجه به ارتقای سطح ورزش حرفه‌ ای در خوزستان یک ضرورت است و بخشی از این کار باید اقتصادی باشد تا انگیزه ایجاد کند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا آقارضا فتوحی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان مدال‌ آور خوزستانی در مسابقات جهانی و آسیایی که در محل گیت بوستان اهواز برگزار شد بیان کرد: برای ارتقای سطح ورزش حرفه ای باید از تمام ظرفیت‌ ها بهره‌مند شویم و من به عنوان متولی اقتصادی در استان در خدمت همه اعضای جامعه ورزش خوزستان هستم.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در جامعه خوزستان موضوع دانش و حفظ سرمایه‌های جوان انسانی است افزود: در دنیای امروز همواره مزیت‌ های رقابتی وجود دارد و ورزشکاران ما با کسب رتبه‌ های برتر خود را در آسیا و جهان ثابت کرده اند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: همه ما باید در حوزه ورزش بر اساس دانا محوری تلاش کنیم لذا از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان می‌ خواهم که برنامه جامعی برای ورزش خوزستان تدوین کند و بر اساس آن پیش بروند زیرا رسیدن به موفقیت بر اساس برنامه میسر می شود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی در سطح دستگاه‌ های اجرایی برای توسعه ورزش باید مدنظر قرار بگیرد افزود: تمام دستگاه‌ های اجرایی استان موظف هستند به اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان کمک کنند تا نشاط جامعه بیشتر شود؛ همچنین شرکت‌ های دولتی موظف به همراهی مطلق در این زمینه هستند.

فتوحی ادامه داد:خوزستان پایتخت اقتصادی کشور است لذا شرکت‌ های اقتصادی خوزستان باید در تمام رشته‌ های ورزشی حامی تیم ها و ورزشکاران باشند.

برای همگانی کردن ورزش در استان باید به صورت ویژه تلاش کنیم

وی با بیان اینکه تشکل‌ های غیردولتی ورزشی باید در بحث مطالبه‌ گری و حرفه‌ ای شدن برخی رشته‌ های ورزشی تلاش کنند افزود: جوانان ورزشکار ما باید از منابع و امکانات‌ دستگاه های اجرایی بهره‌ مند شوند تا قهرمان‌ پروری در خوزستان ترویج داده شود البته تلاش در این زمینه باید بر اساس اصل دانا محوری و شایسته‌ محوری باشد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: همه ما باید با مشارکت در بخش‌ های مختلف برای همگانی کردن ورزش در استان تلاش کنیم زیرا این موضوع به سلامت افراد جامعه مرتبط است.

وی ادامه داد: با شرکت‌ های اقتصادی خوزستان صحبت کرده‌ ایم تا در ورزش حرفه ای تیم داری کنند همچنین بحث اشتغال ورزشکاران حتما در شورای تامین استان مطرح خواهد شد.

فتوحی گفت: ارتقای سطح ورزش در استان خوزستان جزو اولویت‌ های مجموعه دولت انقلابی است لذا شرکت‌ ها وظیفه دارند حامی تیم‌ های ورزشی باشند.

گفتنی است در این آیین از ۱۲۰ ورزشکار مدال آور خوزستانی تقدیر شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار