افتتاح ستاد حامیان دکتر روحانی در صنعت نفت جنوب با حضور قائم مقام ستاد روحانی در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 | 01:23 ق.ظ
افتتاح ستاد حامیان دکتر روحانی در صنعت نفت جنوب با حضور قائم مقام ستاد روحانی در خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه مراسم افتتاح ستاد حامیان دکتر روحانی در صنعت نفت جنوب در روز جمعه با حضور پرشور کارکنان صنعت نفت و افشار مختلف مردم برگزار شد . در این مراسم علی عماد قائم مقام ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان خوزستان نیز حضور داشت. به گزارش نخبگان ، در ابتدای این مراسم مهندس ابراهیم منصور نژاد […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مراسم افتتاح ستاد حامیان دکتر روحانی در صنعت نفت جنوب در روز جمعه با حضور پرشور کارکنان صنعت نفت و افشار مختلف مردم برگزار شد . در این مراسم علی عماد قائم مقام ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان خوزستان نیز حضور داشت.

به گزارش نخبگان ، در ابتدای این مراسم مهندس ابراهیم منصور نژاد به نمایندگی از کمیته نفت جنوب ، گفت: با روحانی می مانیم تا هرگز کسی با زبان تهدید با یک ایرانی سخن نگوید .

وی گفت: کارکنان صنعت نفت نقش مهمی در موفقیت دولت داشته اند . رابطه دولت با مردم شفاف است و از نقشه های گاز انبری استفاده نمی کند . ابراهیم منصور نژاد ادامه داد:  ارزش های انقلاب ، نظام و دفاع مقدس انحصاری نیست و متعلق به همه ملت ایران است . تفکر رئیس جمهور قبل در خرداد ٩٢ توسط مردم رد صلاحیت شده و خودش نیز در فروردین ٩۶ توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد .

وی گفت: با افتخار می گویم خیمه اصلاحات و اعتدال به اندازه همه ایرانیان ظرفیت دارد . روحانی وارث مشکلاتی است که رقیبانش برای مردم بوجود آورده اند .

در ادامه این مراسم ، دکتر عماد نیز ضمن تحلیل شرایط انتخاباتی و با اشاره به عملکرد مثبت دولت یازدهم ، گفت: کارهای بزرگی توسط دولت تدبیر و امید در بخش های بهداشت ، روابط خارجی ، نفت و سایر حوزه ها انجام شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار