رئیس شورای شهر اهواز در مراسم بهره برداری محور اول تقاطع میدان دانشگاه:

بهره برداری از دیگر محورهای پروژه در موعد مقرر

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 مهر 1401 | 19:33 ب.ظ
بهره برداری از دیگر محورهای پروژه در موعد مقرر زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس شورای شهر اهواز گفت: بر اساس وعده های داده شده مابقی محورهای های این پروژه بر اساس زمان های تعیین شده افتتاح خواهد شد. به گزارش خبرنگار نخبگان و به نقل از روابط عمومی سیاوش محمودی بامداد ۱۶ مهر، در آیین بهره برداری از لاین اول پروژه تقاطع میدان دانشگاه اظهار کرد: براساس وعده […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس شورای شهر اهواز گفت: بر اساس وعده های داده شده مابقی محورهای های این پروژه بر اساس زمان های تعیین شده افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نخبگان و به نقل از روابط عمومی سیاوش محمودی بامداد ۱۶ مهر، در آیین بهره برداری از لاین اول پروژه تقاطع میدان دانشگاه اظهار کرد: براساس وعده ای که به مردم داده شد، لاین اول این پروژه مسیر جنوب به شمال (گلستان به امانیه) افتتاح شد.

وی افزود: وظیفه خود می دانیم تا از مجموعه شهرداری، پیمانکار، اهالی منطقه نهضت آباد و همه آنهایی که در تکمیل این طرح تلاش و همراهی کردند تقدیر به عمل آوریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: بابت تاخیراتی که برای انجام این پروژه ایجاد شد و آزار و اذیت ها با ترافیک ایجاد شده، مجددا از مردم عذرخداهی می کنیم.

محمودی بیان کرد: انشالله بر اساس وعده های داده شده مابقی لاین های این پروژه بر اساس زمان های تعیین شده افتتاح خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار