افتتاح رسمی ستاد دکتر روحانی در خوزستان به همراه گزارش تصویری

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 | 00:51 ق.ظ
افتتاح رسمی ستاد دکتر روحانی در خوزستان به همراه گزارش تصویری زمان مطالعه: ۴ دقیقه ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان افتتاح شد. در این مراسم ، حمید کهرام گفت: دین ما دین صلح و دوستی است و ما نیز حامی صلح و آرامش هستیم تا به پشتوانه آن شاهد امنیت ،سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در جامعه باشیم. نخبگان  : رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان،بیان کرد:طبق فرمایش مقام معظم […]
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان افتتاح شد. در این مراسم ، حمید کهرام گفت: دین ما دین صلح و دوستی است و ما نیز حامی صلح و آرامش هستیم تا به پشتوانه آن شاهد امنیت ،سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در جامعه باشیم.

نخبگان  : رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان،بیان کرد:طبق فرمایش مقام معظم رهبری امسال به نام “اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال” نام گذاری شده است و لازم است که زیرساخت های لازم برای تحقق این شعار که در چهارسال گذشته آماده شده است، در چهار سال آینده توسط دکتر روحانی به انجام برسد.

رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان با تاکید بر اینکه اگر امنیت پایدار نباشد ،تولید و اشتغال ایجاد نمی شود،تصریح کرد: کشور در دولت های نهم و دهم دچار عقب ماندگی های  فراوانی شد اما دکتر روحانی با شناسایی نقاط ضعف توانست ضمن ایجاد یک تعامل بین الملی ، برجام را به توافق و تصویب برساند و امیدواریم با رای بالایی که در این دوره کسب می کند، قدرتی پیدا کند که به واسطه آن برای مطالبه آزادی نیز وارد چانه زنی شود و جلوی سنگ اندازی ها را بگیرد.

وی گفت: به پشتوانه رای بالای دکتر روحانی،میزهای مذاکره ای که درخارج از کشوربرای توافقات هسته ای برقرارشده بود،به داخل کشور نیز تسری پیدا می کند و بسترهای لازم برای تحقق آزادی های بیشتر فراهم می شود.

 دکتر کهرام با تاکید بر اینکه باید رقیب را جدی بگیریم،تصریح کرد: در شرایط کنونی که نقطه عطفی درتاریخ کشور محسوب می شود باید همه دست دردست هم،آینده ای سرشار از صلح،آرامش و امنیت را برای کشور رقم بزنیم.

 

امنیت با آزادی تحقق می یابد

همچنین حجت الاسلام فیاضی در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی دکتر روحانی گفت: امروز ما جمع شدیم تا بعثتی دیگر را رقم بزنیم و سرنوشت کشور را تعیین کنیم و این از برکات نظام اسلامی است  که مردم جهت حرکت را مشخص می کنند.

 وی تصریح کرد: وضعیت حال حاضر کشور،با قبل از آمدن روحانی از نظر “آزادی های مدنی و حقوق اجتماعی ” قابل مقایسه نیست  و امروز فضای کشور به برکت دولت”تدبیر وامید” فضایی آزاد است.

حجت الاسلام فیاضی گفت: شعار اصلی ما در دوران انقلاب”استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی” بود و زیر بنای آزادی نیز امنیت است و امنیت وقتی حاصل می شود که آزادی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه “ما افتخار می کنیم که امن ترین کشور در خاورمیانه هستیم”، اضافه کرد: امروز دکتر روحانی لایق ترین فرد در کشور برای قرار گرفتن در کسوت ریاست جمهوری است و باید از تمامی ظرفیت های قومی در خوزستان برای کمک به رای بالای روحانی  بهره برد.

 

تجربه پیش از دکتر روحانی ، تجربه تلخی بود 

دکتر پروانه ولوی رئیس کمیته بانوان ستاد دکتر روحانی در خوزستان گفت: امروز انتخاب دکتر روحانی،انتخاب یک رئیس جمهور نیست،بلکه انتخاب آزادی و عقلانیت است.

وی تصریح کرد:تجربه پیش از دکتر روحانی،تجربه تلخی بود و تمامی مردم در کما به سر می بردند.

دکتر ولوی رای به روحانی را یک “فرصت تکرار ناشدنی” برشمرد و تصریح کرد: ما به روحانی ایمان داریم و با تکیه بر عقلانیت ،انسانیت و خرد ایشان را در۴ سال آینده نیز همراهی می کنیم.

وی گفت: گرچه دکتر روحانی مسیر پیشرفت را آهسته طی می کند،اما راه رسیدن به آزادی و دموکراسی را هموار کرده است  و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ،فرصتی برای رساندن کشور به سعادت و توسعه است.

رئیس ستاد بانوان دکتر روحانی در خوزستان خاطر نشان کرد:  بانوان بیشترین رای را به روحانی می دهند چون می خواهند فرزندانشان در آینده ای سرشار از امید زندگی کنند.

دکتر ولوی در عین حال،کارهای صورت گرفته در حوزه زنان را کافی ندانست و بیان کرد: زنان ما کم ادعا ترین زنان هستند و باید فعالیت های صورت گرفته برای بانوان افزایش یابد.

وی در پایان گفت: همه دست به دعا برمی داریم و برای  انتخاب دکتر روحانی به عنوان عاقل ترین، سزاوارترین و شایسته ترین فرد به عنوان رئیس جمهور دعا می کنیم.

* نقل از شوشان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار