گزارش تصویری اعتدال نخبگان

بدریه؛ ماه تمام کارون

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 مهر 1401 | 16:16 ب.ظ
بدریه؛ ماه تمام کارون زمان مطالعه: ۳ دقیقه از حضور پررنگ نیشکر در نمایشگاه توانمندی‌های روستایی تا توزیع نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان خرمشهری به گزارش خبرنگار اعتدال نخبگان نمایشگاه توانمندی‌های روستایی با هدف شناسایی تولیدکنندگان، حمایت از آنها و رفع مشکلاتشان در روزهای پنج شنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ مهرماه) در روستای بدریه از توابع شهرستان خرمشهر برگزار شد. شرکت توسعه نیشکر و […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

از حضور پررنگ نیشکر در نمایشگاه توانمندی‌های روستایی تا توزیع نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان خرمشهری

به گزارش خبرنگار اعتدال نخبگان نمایشگاه توانمندی‌های روستایی با هدف شناسایی تولیدکنندگان، حمایت از آنها و رفع مشکلاتشان در روزهای پنج شنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ مهرماه) در روستای بدریه از توابع شهرستان خرمشهر برگزار شد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در همین راستا و به منظور توانمندسازی زنان روستایی و معرفی ظرفیت های گردشگری روستاهای پیرامون کشت و صنعت ها در این نمایشگاه حضور فعال و پررنگی را ثبت کرد.

این نمایشگاه که با حضور مسئولان محلی افتتاح شد، فعالان حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و غذاهای محلی خود را عرضه کردند.

شرکت توسعه نیشکر در راستای مسئولیت های اجتماعی و در چارچوب اهداف جشنواره شکرستان، ضمن حمایت از هنرمندان و فعالان میراث فرهنگی در این نمایشگاه، اقدام به عرضه محصولات جانبی خود شامل شکرهای طعم دار، قهوه ای و دارویی، الکل طبی، خمیرمایه، ام دی اف و خوراک دام کرد.

از سوی دیگر، کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان به نمایندگی از شرکت توسعه نیشکر در حاشیه این نمایشگاه، اقدام به توزیع نوشت افزار تحصیلی به دانش آموزان مدرسه شهید خلفی روستای بدریه کرد.

روستای بدریه واقع در ۳ کیلومتری خرمشهر، به دلیل عبور رودخانه کارون از آن، از جمله ظرفیت های گردشگری جنوب استان خوزستان به شمار می آید. همچنین شغل اکثر اهالی این روستا کشت نخیلات، گندم و جو است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار