جانشین فرمانده سپاه خوزستان:

وظیفه مهم ما تربیت نیروی تراز انقلاب است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 17 شهریور 1401 | 13:13 ب.ظ
وظیفه مهم ما تربیت نیروی تراز انقلاب است زمان مطالعه: ۲ دقیقه جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی طبق سند تحول آموزش و سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج در دستور کار قرار دارد  که در این طرح  به دنبال تربیت جوانانی هستیم تا بتوانیم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش آفرینی کنیم. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سپاه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی طبق سند تحول آموزش و سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج در دستور کار قرار دارد  که در این طرح  به دنبال تربیت جوانانی هستیم تا بتوانیم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش آفرینی کنیم.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سپاه استان خوزستان،  دوره یاوران ولایت ویژه دانش آموزان انقلابی دختر توسط سازمان بسیج دانش آموزی سپاه ولیعصر(عج)خوزستان با حضور سردار نعمت‌الله باقری جانشین سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان آغاز شد.

سردار باقری هدف از برگزاری این دوره را تحقق فرمایش رهبر انقلاب در حوزه تحصیل ،تهذیب و ورزش دانست و اظهار داشت: در صورت تحقق این شعار می توانیم در  دانش آموزان ایجاد تحرک و پویایی نماییم   و رشد و ارتقا استعداد های دانش آموزان نخبه را ارتقا بخشیم.

وی افزود: این دوره ها باعث افزایش شاخص های تربیتی و علمی و مهارتی در دانش آموزان می گردد و باعث مسئولیت پذیری بیشتر آنان می شود.

سردار باقری ضمن تشکر از برگزار کنندگان این دوره، دوره یاوران ولایت را دوره ای برای تشکیلاتی شدن،  شناخت استعداد ها، مسئولیت پذیری، رشد آگاهی و انقلابی،  پرورش تفکر، ایجاد خلاقیت، کادرسازی، یارگیری و همچنین دوره ای برای شبکه سازی در بین نوجوانان ، دانش آموزان، ایجاد بستر و فرصت ارائه برنامه های فرهنگی در مدارس دانست.

جانشین فرمانده سپاه خوزستان گفت: مباحث ، مطالب و محتوای دوره بسیار کارآمد و در راستای تربیت اسلامی و آموزش هایی می باشد که شامل سرفصل های شبکه سازی ،مهارت های زندگی، مخاطب شناسی،  دشمن شناسی، جهاد تبیین، مستندسازی، سواد رسانه و فضای مجازی  و نقش نوجوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب می باشد.

وی به سند تحول آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی طبق سند تحول آموزش و سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج در تربیت نیروی جوان،  مومن، انقلابی، پای کار در دستور کار قرار دارد  که در این طرح  به دنبال تربیت چنین جوانانی هستیم تا بتوانیم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش آفرینی کنیم.

دوره یاوران ولایت فرماندهان واحدهای دخترانه و پسرانه به مدت ۴ روز در مرکز اموزش دانشگاه رامین برگزار میگردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار