موکب‌های نیشکر، قدمگاه عاشقان حسین می‌شود؛دکتر ناصری :خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اباعبدالله وظیفه همه ماست

تاریخ انتشار: سه شنبه 15 شهریور 1401 | 21:54 ب.ظ
موکب‌های نیشکر، قدمگاه عاشقان حسین می‌شود؛دکتر ناصری :خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اباعبدالله وظیفه همه ماست زمان مطالعه: ۲ دقیقه شوق مهربانی برای پذیرایی از زوار اربعین با چاشنی محیط‌زیست؛ موکب‌های نیشکر، قدمگاه عاشقان حسین می‌شود؛دکتر ناصری :خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اباعبدالله وظیفه همه ماست نیشکری‌ها با برپایی سه موکب در جاده خرمشهر و آبادان، مهیای استقبال از زائرین اربعین حسینی شدند. به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شوق مهربانی برای پذیرایی از زوار اربعین با چاشنی محیط‌زیست؛

موکب‌های نیشکر، قدمگاه عاشقان حسین می‌شود؛دکتر ناصری :خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اباعبدالله وظیفه همه ماست


نیشکری‌ها با برپایی سه موکب در جاده خرمشهر و آبادان، مهیای استقبال از زائرین اربعین حسینی شدند.

به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این موکب‌ها در مسیر مرزهای چذابه و شلمچه از سوی کشت و صنعت‌های نیشکری برپا شده و آماده خدمات‌رسانی به زائرین در بزرگترین رویداد فرهنگی جهان است.

دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز شنبه (۱۲ شهریورماه) از روند نصب و آماده‌سازی این موکب‌ها بازدید و بر خدمات‌رسانی مطلوب به زائران در این مسیر تاکید کرد.

موکب‌هایی مجهز به سیستم سرمایشی و بهداشتی

یکی از موکب‌های نیشکر، در زمینی به مساحت سه هکتار به همت کشت و صنعت سلمان فارسی و همکاری نیشکر فارابی و دعبل خزاعی ، در ۴۵ کیلومتری جاده اهواز به آبادان مستقر شده و با امکاناتی نظیر کانکس‌های مجهز به سیستم سرمایشی و بهداشتی، آماده پذیرایی از زائرین مسیر جاده عشق است.

موکب سیدالشهدا، یکی از دو موکب نیشکر در جاده خرمشهر است که در فضایی یک و نیم هکتاری از سوی کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان دایر شده است. این موکب، به استراحتگاه همراه با سیستم سرمایشی مجهز شده و امکاناتی نظیر نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و… دارد. یک دستگاه آمبولانس هم به صورت آماده‌باش در محل برپایی موکب سیدالشهدا مستقر شده است.

موکب نیشکر در جوار نهال‌های اکالیپتوس

نیشکری‌ها همگام با برپایی موکب از اقدامات محیطزیستی نیز غافل نشده‌اند. در اربعین سال گذشته، بیش از ۵۰۰ اصله نهال اکالیپتوس از سوی کشت و صنعت میرزا کوچک خان در جوار موکب استقبال از زوار، کاشته شد که امسال این نهال‌ها قوت و قامتی گرفته و محیط مناسبی را برای استراحت زائران ایجاد کرده است

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار