سرهنگ کارآگاه حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان مدیر برتر فراجا کشورشد

تاریخ انتشار: شنبه 5 شهریور 1401 | 17:21 ب.ظ
سرهنگ کارآگاه حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان مدیر برتر فراجا کشورشد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ سرهنگ  کارآگاه حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان مدیر برتر فراجا کشورشد پایگاه خبری اعتدال نخبگان: سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در مراسم گردهمایی روسای پلیس فتا کشور در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱، به عنوان مدیر برتر در سطح فراجا معرفی و از ایشان تقدیر شد. گفتنی ست کارآگاه حسینی سالها به […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ سرهنگ  کارآگاه حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان مدیر برتر فراجا کشورشد


پایگاه خبری اعتدال نخبگان: سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در مراسم گردهمایی روسای پلیس فتا کشور در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱، به عنوان مدیر برتر در سطح فراجا معرفی و از ایشان تقدیر شد.

گفتنی ست کارآگاه حسینی سالها به عنوان فرمانده انتظامی مسجدسلیمان ، نقشی بسیار تاثیرگذار در آرامش این شهر داشت و پیوند مودتی بین سران ایلات و عشایر و بزرگان طوایف و نیز فعالان اجتماعی ،سیاسی ،فرهنگی، هنری و ورزشی   بیادگار نهاد؛ که البته همچنان محبوبتی زایدالوصف در بین این شهر از خود برجای گذاشته است.

 

کاراگاه سرهنگ علی حسینی از مدتی که به عنوان رئیس پلیس فتا در حال خدمت است توانسته تعریف تازه ای از کشف جرایم سایبری (و دیگر تخلفات مربوطه)از خود بجای بگذارد که ما در کمتر دوره ای شاهد چنین پیشرفتی از پلیس فتا در خوزستان بوده ایم.

 

آنچه مبرهن است این است  که  کارگاه حسینی جوانی تحصیلکرده است که پله های  پیشرفت را با شایستگی طی نموده و به یقین در آینده ما شاهد پیشرفت های کشوری از وی خواهیم بود چرا که هم شایسته است هم دلسوز و متعهد به آرمان های نظام مقدس اسلامی و رهبری عظیم الشأن انقلاب.

ما به نمایندگان از جامعه رسانه ای استان خوزستان  و مخصوصا مجموعه رسانه های نخبگان  برای این چهره ارزشمند آرزوی توفیق بیشتر در خدمت رسانی به مردم و طول عمر با عزت ، از ایزد منان خواستاریم و این موفقیت بزرگ کشوری و ملی را به وی و همه پرسنل  زحمتکش پلیس فتا تبریک عرض مینماییم.

 

(دکتر سعید آژده مدیر مسئول و صاحب امتیاز هولدینگ رسانه ای نخبگان)

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار