خطاب به تیم حقوقی شهرداری اهواز

قضیه انفصال از خدمت شهردار اهواز مربوط به دوره دکتر امینی نبوده و نیست

دکتر سعید آژده
تاریخ انتشار: سه شنبه 1 شهریور 1401 | 23:45 ب.ظ
قضیه انفصال از خدمت شهردار اهواز مربوط به دوره دکتر امینی نبوده و نیست زمان مطالعه: ۴ دقیقه دکتر سعید آژده- اعتدال نخبگان: با تعهد و درایت هرچه تمام تر از حقانیت شهر،شهرداری اهواز و دکتر امینی دفاع کنید اعتدال نخبگان: این روزها در گوش ها خبری پچپچه میشود که حاکی از انفصال از خدمت شهردار اهواز دارد! خبری که به همراه حکم دادگاه در فضای مجازی دست به دست میشود خبری دروغ […]
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

دکتر سعید آژده- اعتدال نخبگان:

با تعهد و درایت هرچه تمام تر از حقانیت شهر،شهرداری اهواز و دکتر امینی دفاع کنید


اعتدال نخبگان: این روزها در گوش ها خبری پچپچه میشود که حاکی از انفصال از خدمت شهردار اهواز دارد! خبری که به همراه حکم دادگاه در فضای مجازی دست به دست میشود خبری دروغ نیست که بشود آن را تکذیب یا توجیه کرد بلکه واقعیت امر این است که این حکم به هیچ وجه مربوط به تیم مدیریتی فعلی شهرداری اهواز نیست و واقعیت چیز دیگری است !

اگر چه واقعیت هرچه باشد این روزها این حکم گریبان دکتر امینی شهردار فعلی اهواز را گرفته است که در ذهن اش خواب‌های قشنگی برای اهواز دیده است که تا تعبیر این خواب ها زمان زیادی نمانده است اما دست مخالفان توسعه شهری اهواز متاسفانه برای تخریب به سمت شهردار اهواز نشانه رفته است و مخالفان وی از این حکم بهانه ای برای تخریب او ساخته اند و نمیگذارند خواب‌های شهردار امینی مبدل به رویای قشنگی برای مدیریت شهری شوند چرا که مخالفان توسعه شهری میخواهند از این رویاهای قشنگ برای آینده اهواز کابوس بسازند! در حالیکه غافل اند که چشمان تیزبین مردم اهواز همواره سره را از ناسره تشخیص و تمیز داده اند!

حقیقت ماجرا این است که تیم حقوقی شهرداری اهواز آنقدر درایت دارند که همانطور که در دوره قبلی توانستند قضیه انفصال از خدمت شهردار را بشکنند در ابن دوره نیز انتظار میرود این تیم حقوقی بتوانند با درایت هرچه تمام تر از حقوق حقه شهرداری اهواز دفاع کند و این رای را نیز بیاری خدا و تلاش بسیار بشکنند.

قانون برای شکستن رای تجدید نظر هم راهکار گذاشته است و این رای قابل تغییر است و اینگونه نیست که قطعا وی از خدمت به مردم اهواز محروم شود

این قلم دقایقی قبل از یک مقام مطلع که مشرف به مسائل حقوقی بود در این خصوص سوالاتی را مطرح نمودم که وی ضمن تایید سطور فوق اعلام داشت که این رای قابل شکستن است.

در دوره های قبل متاسفانه برخی شهرداران بدلایل زیادی نتوانستند انتظارات را براورده کنند و سبب شکایت افرادی از آنان شدند که متاسفانه این شکایت ها مستلزم و مستوجب تغییر زمان شد و از بخت بد شهردار فعلی این شکایت ها دامن وی را گرفت و ایشان را وارد دردسر دیگری نمود

در زمانی که دکتر امینی شهردار محجوب اهواز باید زمان و تفکرش را مصروف خدمت به مردم و مدیریت شهری کند متاسفانه باید به ناحق چوب اهمال کاری شهرداران قبلی را بخورد و حکمی که هیچکاه حق او نبوده را مقابل خویش ببیند.

دکتر امینی بعد از گذشت چندین ماه بالاخره توانسته است از اهواز شناخت نسبی را کسب کند و پروژه های خوبی را هم در دست افتتاح دارد و حالا که شورا و شهرداری برای ایشان این همه هزینه کرده تا شهر پس از مدت ها یک نیروی اجرایی قوی را بر رأس هرم خویش ببیند ؛ ای دریغ و درد ! که باز هم ما باید شاهد هدر رفت زمان شویم ، هدر رفت هزینه ها ، هدر رفت موقعیت ، هدر رفت توسعه و مدیریت کلان شهری…

شهردار اهواز درست است که غیر بومی است ولی این قلم وجدانی را به شهادت گرو میگذارد که در تمام مدتی که وی در اهواز بوده ، لحظه ای از توسعه اهواز غافل نبوده و از هر فرد بومی ، دلسوز قلبش برای توسعه اهواز تپیده است.
او در موقعیت های زیادی که شهر دچار بحران شد توانست با سربلندی بیرون بیاید و حتی در روزهایی که آبادان درگیر متروپل شد این شهردار دلسوز اهواز بود که با تیم مدیریتی اش آنجا مستقر و عرق ملی خویش را به مزایده گذاشت.

دوستان و شهروندان گرامی بیاییم واقع بین تر از همیشه به دشمنان توسعه شهری مجال تخریب ندهیم، آنها که با هر بهانه به تخریب شهرداری می پردازند اغلبشان افرادی بوده اند که خواسته های شخصی شان را شهردار اجابت ننموده و‌اصطلاحا امینی باج به شغال نداده است!

افرادی که دنبال فرصت برای تخریب خادمان شهرند بدانند مردم فهیم اهواز هم خادمان خویش را می شناسند و هم خائنان را ، پس مجال خودنمایی از خائنان شهر را خود مردم دلسوز به اهواز خواهند گرفت که هر ندایی از آنان که برآید بوی تخریب میدهد …

علی ایحال ما بخشی از شهروندان مطالبه گر اهوازی از تیم حقوقی شهرداری اهواز تمنا داریم (حالا که شهر کم کم دارد طعم توسعه را می چشد و شهرداری پروژه های زیادی را آماده افتتاح دارد ) که با درایت هرچه تمام تر از حقوق حقه شهردار امینی دفاع کنند و همانطور که رای قبلی را شکستند این رای را نیز بشکنند تا ان شاء الله اهواز بتواند طعم توسعه را بچشد و با حضور دکتر امینی به روزهای درخشان خوبش برسد.

مدیر مسئول اعتدال نخبگان

دکتر سعید آژده

یکم شهریور ماه یکهزار و چهارصد و یک اهواز


عکس ها : آرشیو شخصی مدیر مسئول اعتدال نخبگان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار