آیا سبدهای روحانی در خوزستان در نهایت مغلوب قهر مردم و اختلافات درون ستادی وی در استان می شود؟!

تحلیلی بر انتخاب ریس ستاد روحانی در خوزستان و لزوم حمایت همه جانبه اصلاح طلبان و اعتدالیون/حمید کهرام کیست!؟

تاریخ انتشار: شنبه 26 فروردین 1396 | 00:00 ق.ظ
تحلیلی بر انتخاب ریس ستاد روحانی در خوزستان  و لزوم حمایت همه جانبه اصلاح طلبان و اعتدالیون/حمید کهرام کیست!؟ زمان مطالعه: ۲ دقیقه نخبگان: انتخاب حمید کهرام به عنوان رئیس ستاد انتخابات روحانی در خوزستان با واکنش های زیادی روبرو گشت و در حالیکه نام های دیگری برای تصدی ستاد روی زبان ها بودند در نهایت امروز نام کهرام از سبد بیرون آمد و قرعه به نام وی گشت……. اگر چه قرار بود بشکل شورایی این ستاد اداره […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نخبگان: انتخاب حمید کهرام به عنوان رئیس ستاد انتخابات روحانی در خوزستان با واکنش های زیادی روبرو گشت و در حالیکه نام های دیگری برای تصدی ستاد روی زبان ها بودند در نهایت امروز نام کهرام از سبد بیرون آمد و قرعه به نام وی گشت…….
اگر چه قرار بود بشکل شورایی این ستاد اداره شود اما خیلی ها نقش استاندار فعلی را در انتخاب کهرام برای ریاست ستاد دکتر روحانی پر رنگ تر می بینند…..

?انتخاب کهرام اگر منجر به اختلافات ستادی دکتر روحانی در خوزستان  شود به یقین ایشان سبد آرای نازلی از خوزستان خواهد داشت گو اینکه  تعدادی از اصلاح طلبان عرب اهوازی نیز در دقایقی قبل با دادن یک بیانیه اعتراض خود را به این انتخاب نشان دادند  اما آنچه بدیهی ست این است که :  باید هرچه سریعتر اختلافات کنار گذاشته شوند و همه با هم همدل شوند تا بتوانند آرای حداکثری خوزستان را تصاحب کنند که البته این مهم کمی سخت به نظر می رسد ولی انجام شدنی ست…

?دولت دکتر روحانی در اواخر سال گذشته مورد هجمه های شدیدی از مردم خوزستان قرار گرفت اما با آمدن رئیس جمهور به اهواز و همچنین وزرا و هیئت دولت و اتخاذ تدابیر و اعتبارات برای این استان زرخیز کمی خشم و زخم های مردم التیام یافت اما هنوز بطور کامل مرتفع نشده است….

رقبای دکتر روحانی اکثرا خوزستان را به عنوان منطقه ای مهم و استراتژیکی برای خویش تلقی کرده اند و سفرهای استانی خود را از خوزستان آغاز نموده اند و همه این مسائل بیانگر این است که می شود روی سبدهای رای خوزستان برای مخالفان دولت فعلی کار کرد  اما باید دید ستاد وی در خوزستان در نهایت خواهد توانست به سلامت از انتخابات بیرون بیاید یا خیر؟!

?در شرایط فعلی پذیرفتن ریاست ستاد دکتر روحانی در خوزستان ریسک بزرگی ست که هر کسی شاید راضی به آن نباشد اما دکتر کهرام با شجاعت این سمت مهم را قبول کرده و برای تلاش آستین های همت را بالا زده است اما او به یقین اگر نتواند مخالفان درون ستادی را موافق و همراه خود کند با کار بسیار سختی رو برو خواهد شد که نهایتا فرجامی چون شکست برای وی در پی نخواهد داشت…….
اکنون لزوم حمایت همه جانبه نیروهای اصلاح طلب و اعتدال گرا در خوزستان بیش از هر زمانی احساس می شود

♦️حمید کهرام کیست !؟ دکتر حمید کهرام (زاده ۱۳۳۷ اهواز) سیاست‌مدار ایرانی است، که در دوره ششم مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده حوزهٔ انتخابیهٔ اهواز، از استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی حضور داشت……..
او دقایقی پیش به عنوان رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در خوزستان معرفی شد و در دوره قبل نیز ریاست ستاد آیت الله هاشمی را عهده دار بود که در نهایت آیت الله از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد.

? سعید آژده ۲۵ /۱/ ۱۳۹۶* اهواز

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار