سردار سید محمد صالحی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار:رسانه‌ها باید قدر جایگاه و منزلت خود را بیشتر از گذشته بدانند

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 مرداد 1401 | 10:07 ق.ظ
سردار سید محمد صالحی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار:رسانه‌ها باید قدر جایگاه و منزلت خود را بیشتر از گذشته بدانند زمان مطالعه: ۳ دقیقه سردار سید محمد صالحی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار:رسانه‌ها باید قدر جایگاه و منزلت خود را بیشتر از گذشته بدانند پایگاه خبری اعتدال نخبگان: سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان در آین تجلیل از خبرنگاران گفت:اکنون در حوزه سامانه پایش تصویری تا اندازه‌ای ضعیف هستیم و مسئولان متولی امر باید به این موضوع به […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سردار سید محمد صالحی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار:رسانه‌ها باید قدر جایگاه و منزلت خود را بیشتر از گذشته بدانند



پایگاه خبری اعتدال نخبگان: سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان در آین تجلیل از خبرنگاران گفت:اکنون در حوزه سامانه پایش تصویری تا اندازه‌ای ضعیف هستیم و مسئولان متولی امر باید به این موضوع به صورت جدی‌تر بپردازند.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اعتدال نخبگان ، سردار سید محمد صالحی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان ، اظهار داشت: رسانه‌ها باید قدر جایگاه و منزلت خود را بیشتر از گذشته بدانند چرا که آنقدر عزیز بودند که این روز ارزشمند مصاف شد با روز عاشورا و این موضوع مهم و ارزشمندی است.
وی افزود: اکنون در حوزه امنیت عمومی و سرقت ها و جرایم و معضلات اجتماعی در رتبه های میانی کشور و متاسفانه در زمینه اطلاع‌رسانی این رویدادها و اتفاقات از سایر استان‌ها بالاتر هستیم؛ فعالان عرصه رسانه باید این موضع را مدیریت کنند تا حق نیروهای تلاشگر فراجا ضایع نشود.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در طول شبانه روز اقدامات موثری برای کشف جرایم و دستگیری مجرمان انجام می‌شود اما معمولاً تنها وقوع جرم در فضای مجازی منتشر می‌شود.
وی تصریح کرد: کلیپ قتل مجید عبدالباقی برادر مالک متروپل، در همان دقایق ابتدایی به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد اما دستگیری قاتلان آن در کمترین زمان ممکن صورت گرفت ولی آنقدرها بازتاب خبری نداشت.
سردار صالحی اظهار داشت: متاسفانه اخبار منفی در سطح بین‌المللی انتشار بیشتری دارد ولی اخبار مثبت به این اندازه منعکس نمی‌شود.
وی بیان کرد: اکنون در حوزه سامانه پایش تصویری تا اندازه‌ای ضعیف هستیم و مسئولان امر باید توجه بیشتری به این بخش داشته باشند.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: معتادان متجاهر باعث افزایش سرقت‌های خُرد شده‌اند ولی در هفته مبارزه با مواد مخدر نیز ۱۴ تُن از مواد مخدر کشف شده را امحا کرده‌ایم که هنوز به صورت کامل اطلاع رسانی نشده است.
وی افزود: متأسفانه کمپ ماده ۱۵ در استان خوزستان نداریم و این در حالی است که اگر این کمپ وجود داشت طی کمتر از ۲۴ قابلیت دستگیری تمامی معتادان متجاهر فراهم بود؛ در حال حاضر فضایی برای نگهداری آنها نداریم و این درحالی است که ۴۰ درصد از سرقت‌های خُرد استان توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار