مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره کتاب سال خوزستان تمدید شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 مرداد 1401 | 18:01 ب.ظ
مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره کتاب سال خوزستان تمدید شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه دبیر چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان از تمدید مهلت ارسال آثار به این دوره تا ۲۶ مردادماه خبر داد. به گزارشنخبگان و به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان امیر فرخ وندی افزود: مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان ۱۵ مردادماه بود که این تاریخ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دبیر چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان از تمدید مهلت ارسال آثار به این دوره تا ۲۶ مردادماه خبر داد.

به گزارشنخبگان و به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان امیر فرخ وندی افزود: مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان ۱۵ مردادماه بود که این تاریخ تا ۲۶ مردادماه تمدید شد و علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی ادامه داد: فرم شرکت و فراخوان چهارمین جایزه کتاب سال خوزستان در پرتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نشانی khz.farhang.gov.ir بارگذاری شده و علاقه مندان می توانند با توجه به شرایط ذکر شده در فراخوان در این دوره شرکت کنند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان را به منظور حمایت، تکریم و پاسداشت پدیدآورندگان و صاحبان اثر مکتوب آبان ماه ۱۴۰۱ همزمان با هفته  کتاب جمهوری اسلامی ایران در این استان برگزار می‌ کند.

این جشنواره در سه بخش اصلی شامل انتخاب کتاب سال خوزستان،بخش جنبی شامل انتخاب ناشر نمونه سال و بخش ویژه خوزستان‌شناسی برگزار می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار