آبرسانی به سالند دزفول از شبکه توزیع از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: جمعه 14 مرداد 1401 | 03:42 ق.ظ
آبرسانی به سالند دزفول از شبکه توزیع از سر گرفته شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پایداری آب در شبکه توزیع شهر سالند از توابع شهرستان دزفول گفت: آبرسانی به این شهر و روستاهای آن از امشب از سر گرفته شد. به گزارش نخبگان و به نقل ازمهر محمدرضا کرمی نژاد در گفتگویی از پایداری آب در شبکه توزیع شهر سالند از […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پایداری آب در شبکه توزیع شهر سالند از توابع شهرستان دزفول گفت: آبرسانی به این شهر و روستاهای آن از امشب از سر گرفته شد.

به گزارش نخبگان و به نقل ازمهر محمدرضا کرمی نژاد در گفتگویی از پایداری آب در شبکه توزیع شهر سالند از توابع شهرستان دزفول و از سرگیری آبرسانی به این شهر و روستاهای آن از امشب خبر داد.

وی اظهار کرد: تنها منبع تأمین آب شهر سالند و روستاهای آن از آب‌های سطحی و رودخانه است که به دلیل وقوع سیلاب در روزهای اخیر و افزایش میزان کدورت آب رودخانه تا حصول اطمینان از کاهش کدورت آب و تحقق حداکثری کیفیت در دو روستای تابعه این شهر یعنی روستای «ایسپره» و «آبید» آبرسانی با تانکر سیار انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: در ابتدای ورود سامانه بارشی کدورت رودخانه به یک هزار و ۴۰۰ رسید اما بر اساس گزارش رسیده این عدد به ۲۰ رسیده و از امشب برداشت آب از آبگیر و آبرسانی از طریق شبکه توزیع به روال عادی بر می‌گردد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حل اساسی این معضل گفت: برای حل همیشگی این مشکل خرید و نصب تجهیزات کدورت زا در دست اقدام است و در آینده‌ای نزدیک در تأسیسات آبرسانی نصب و راه اندازی خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار