پروژه آبرسانی در دشت‌آزادگان رو به اتمام است

تاریخ انتشار: جمعه 14 مرداد 1401 | 03:22 ق.ظ
پروژه آبرسانی در دشت‌آزادگان رو به اتمام است زمان مطالعه: ۲ دقیقه فرمانده سپاه استان خوزستان با اشاره به پروژه آبرسانی دشت آزدگان، گفت: پروژه آبرسانی در دشت آزادگان تقریبا رو به اتمام است و بخشی از آن که در طول مسیر است بیش از ۱۰ کیلومتر است باقی مانده است به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور امروز در حاشیه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرمانده سپاه استان خوزستان با اشاره به پروژه آبرسانی دشت آزدگان، گفت: پروژه آبرسانی در دشت آزادگان تقریبا رو به اتمام است و بخشی از آن که در طول مسیر است بیش از ۱۰ کیلومتر است باقی مانده است

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور امروز در حاشیه بازدید از پروژه های مه پاش دامداری‌های روستاهای مچریه و هویزه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال در حوزه کرخه در منطقه دشت آزادگان متاسفانه به دلیل بارش کم و خشکسالی مشکلات زیادی برای کشاورزی و دام اهالی منطقه به ویژه برای دامداران برای دام سنگین‌شان که نیاز به آب دارد، به وجود آمد.

وی در ادامه با بیان اینکه تدابیری اندیشه شد که تعدادی مه پاش‌ها برای حل مشکل دامداران نصب شود، افزود: به همت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در روستا مچریه که نزدیک هورالعظیم  است، اقدام به نصب مه پاش برای دامداری این روستاها کردند.

فرمانده سپاه استان خوزستان با بیان اینکه این منطقه مرکز تولید است،گفت: با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری که “تولید، دانش بنیان و اشتغال” است، این اقدام در راستا تولید است چرا که تولید در بحث مواد غذایی است و در این باره یکی از موضوعات ما در کشور امنیت غذایی است؛ در دنیا هم امنیت غذایی اهمیت دارد.

شاهوارپور با بیان اینکه بیش ۱۵۲ مجموعه توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی مه پاس گذاشته شده است، گفت: این اقدام و خدمت‌رسانی تداوم دارد.

وی به پروژه آبرسانی دشت آزدگان اشاره کرد، گفت: پروژه آبرسانی در دشت آزادگان تقریبا رو به اتمام است و بخشی از آن که در طول مسیر است بیش از ۱۰ کیلومتر است باقی مانده است. همچنین در بخش‌های دیگر کار به اتمام رسیده است و در حال نصب تاسیسات هستند امیدوارم بتوانیم آب روستایی را در کل منطقه دشت آزادگان و حمیدیه و هویزه را به اتمام برسانیم.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان به اقدام سپاه در سیل اخیر در برخی از شهرهای خوزستان اشاره کرد گفت: با شروع هشدارهای هواشناسی در کل کشور فرمانده سپاه کل پاسداران اعلام آمادگی به کل سپاه‌های استان‌ها ابلاغ کردند که در این باره  سپاه خوزستان هم بلافاصله این آماده باش را در شهرستان‌ها ابلاغ کرد؛ در این باره با توجه به اینکه در مناطقی به مانند ایذه، باغملک و اندیکا مشکلاتی بوجود آمد در حال حاضر گروه‌های جهادی مستقر و در حال خدمت‌رسانی هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار