در مجمع نمایندگان خوزستان چه میگذرد_تقلب یا واقعیت، کدام؟!

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 مرداد 1401 | 20:26 ب.ظ
در مجمع نمایندگان خوزستان چه میگذرد_تقلب یا واقعیت، کدام؟! زمان مطالعه: ۲ دقیقه در مجمع نمایندگان خوزستان چه میگذرد_تقلب یا واقعیت، کدام؟! سومین رئیس قانونی مجمع نمایندگان خوزستان چه کسی ست؟! خوزستان استانی در جنوب‌غرب ایران که با مساحت ۶۴٬۰۵۷ کیلومتر مربع و با جمعیتی حدود ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ نفر (۱۳۹۵)، پنجمین استان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. این استان از نظر اقتصادی اصلی ترین و استراتژیک ترین استان ایران محسوب […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در مجمع نمایندگان خوزستان چه میگذرد_تقلب یا واقعیت، کدام؟!



سومین رئیس قانونی مجمع نمایندگان خوزستان چه کسی ست؟!


خوزستان استانی در جنوب‌غرب ایران که با مساحت ۶۴٬۰۵۷ کیلومتر مربع و با جمعیتی حدود ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ نفر (۱۳۹۵)، پنجمین استان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.
این استان از نظر اقتصادی اصلی ترین و استراتژیک ترین استان ایران محسوب میشود که البته دوران های پر نشیب و فرازی را در تاریخ از سر گذرانده است.
این استان با ١٨ نماینده در مجلس همواره یکی از پر سر و صداترین استانهایی ست که نمایندگانش همواره مواضع مختلفی داشته اند و این اواخر البته ما شاهد اتحاد بیشتری در مطالبه گری نمایندگان از حقوق حقه این استان بوده ایم مخصوصا در قضیه انتقال آب ، ما شاهد یکصدایی ١٨ نماینده هستیم

مجمع نمایندگان خوزستان به عنوان یک نهاد متحد در جهت رفع مشکلات مردمی بوده است که از زمان شکل گیری آن شاهد تکصدایی بیشتری بوده ایم که متاسفانه اکنون اخبار ضد و نقیضی از آن بگوش میرسد که چندان خوشایند استان نیست!
طبق شنیده های خبرنگار نخبگان ؛در انتخابات ریاست مجمع نمایندگان خوزستان آنچه به وقوع پیوسته خلاف آیین نامه بوده است !

بر پایه گزارش رسیده به این مجموعه خبری در انتخابات مذکور تنها ۷ نفر از ۱۸ نفر نمایده استان مشارکت داشته اند که این تعداد از نصف هم کمتر است حال آنکه بر اساس آئین نامه میبایست حداقل دو سوم نمایندگان استان در این انتخابات مشارکت نمایند تا انتخابات رسمیت پیدا کند.
بر اساس انتخابات ۷ نفره ای که صورت پذیرفت قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه رئیس مجمع نمایندگان شد این در حالی است که در آن زمان اکثر نمایندگان در مجلس حضور نداشته اند.

با توجه به این مهم انتظار می رود که انتخابات مجمع نمایندگان هرچه سریعتر و با حضور همه افراد یا حداقل دو سوم از آنها برگزار شود و ما شاهد تعیین رئیس دوره ای جدید مجمع باشیم.

گفتنی ست خوزستان دارای ١٨ نماینده می باشد و دکتر سید کریم حسینی نماینده اهواز اولین رئیس مجمع نمایندگان و عبدالله ایزد پناه نماینده ایذه دومین رئیس مجمع نمایندگان خوزستان بوده اند و حالا مشخص نیست سومین رئیس قانونی مجمع نمایندگان خوزستان چه کسی ست؟!

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار