حضور پررنگ شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در عملیات آواربرداری ساختمان متروپل آبادان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 12 خرداد 1401 | 12:13 ب.ظ
حضور پررنگ شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در عملیات آواربرداری ساختمان متروپل آبادان زمان مطالعه: ۲ دقیقه از ساعات اولیه آواربرداری ساختمان متروپل آبادان، مهندسین شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در این منطقه حضور پیدا کرده و اقدامات اولیه برای نورپردازی در زوایای مختلف ساختمان متروپل را آغاز کردند. به گزارش پایگاه خبری اعتدال نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، احسان ثابتی، مدیریت توزیع برق آبادان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
از ساعات اولیه آواربرداری ساختمان متروپل آبادان، مهندسین شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در این منطقه حضور پیدا کرده و اقدامات اولیه برای نورپردازی در زوایای مختلف ساختمان متروپل را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری اعتدال نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، احسان ثابتی، مدیریت توزیع برق آبادان گفت: اکیپ های عملیاتی توزیع برق از همان دقایق اولیه، بدون فوت وقت به محل اعزام، و با قطع برق منطقه از بالا دست، اقدامات بعدی یعنی قطع برق ‌اطراف ساختمان متروپل و وصل برق بقیه نقاط آغاز شد، پس از آن به دلیل اهمیت کار و ادامه تامین برقِ عملیات آواربرداری مخصوصا شب هنگام، پروژکتور هایی را با برای بالا بردن سرعت کار آواربرداری نصب کردیم تا در ساعات شب دچار مشکل نشوند.

ثابتی افزود: در این عملیات ۵۰ پروژکتور نصب شد، با فعال کردن ۵ برج نوری به وسیله موتور برق‌، برق اطراف پروژه را تامین کردیم.

وی اظهار کرد: پروژکتورهای سیار برای ورود به بخش های داخلی ساختمان و نقاط کور که دسترسی سخت بود تامین شد تا امدادگران بتوانند با سرعت بیشتری کار را انجام دهند.

ثابتی ادامه داد: اکیپ عملیاتی توزیع برق آبادان به صورت ۲۴ ساعته در مکان مستقر است و ارتباط با تمام مسئولان و فرمانده میدان جهت تسریع کار برقرار است، تا این لحظه خدمات خوبی ارائه دادیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار