در دیدار مدیرعامل توسعه نیشکر با مدیرکل امور مالیاتی خوزستان مطرح شد؛

ارمغان نیشکر برای خوزستان اشتغال، تولید و توسعه است

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 فروردین 1401 | 23:59 ب.ظ
ارمغان نیشکر برای خوزستان اشتغال، تولید و توسعه است زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ دکتر عبدعلی ناصری در این دیدار، گزارشی از اقدامات این شرکت در پرداخت مالیات در درون استان، ارائه داد و بیان داشت که فعالیت کشت و صنعت‌های هشتگانه نیشکر در خوزستان، اشتغال و تولید و توسعه را به همراه آورده است. مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز یکشنبه (۲۸ فروردین ماه) […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ دکتر عبدعلی ناصری در این دیدار، گزارشی از اقدامات این شرکت در پرداخت مالیات در درون استان، ارائه داد و بیان داشت که فعالیت کشت و صنعت‌های هشتگانه نیشکر در خوزستان، اشتغال و تولید و توسعه را به همراه آورده است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز یکشنبه (۲۸ فروردین ماه) با مدیرکل امور مالیاتی استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری در این دیدار، گزارشی از اقدامات این شرکت در پرداخت مالیات در درون استان، ارائه داد و بیان داشت که فعالیت کشت و صنعت‌های هشتگانه نیشکر در خوزستان، اشتغال و تولید و توسعه را به همراه آورده است.

جهانشاه ارزانی بیرگانی مدیرکل امور مالیاتی استان خوزستان نیز در این دیدار اظهار امیدواری کرد که همه ما مسئولین در هر ارگان و سازمانی بتوانیم قدمی در راستای خدمت به مردم خوزستان برداریم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار