در نشست مشترک مدیرعامل توسعه نیشکر و مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان مطرح شد؛

سلامت و رفاه نیشکری‌ها در اولویت است

تاریخ انتشار: شنبه 27 فروردین 1401 | 10:49 ق.ظ
سلامت و رفاه نیشکری‌ها در اولویت است زمان مطالعه: ۲ دقیقه نیشکر منظم‌ترین واحد تولیدی در پرداخت حق بیمه است/ قدردانی مدیرکل تامین اجتماعی از حل مشکل بیمه‌ کارگران هفت‌تپه نشست بررسی راهکارهای گسترش همکاری صنعت نیشکر و تامین اجتماعی، دوشنبه (۲۲ فروردین ماه) با حضور مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان برگزار شد. به گزارش نخبگان و به نقل ازروابط‌عمومی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نیشکر منظم‌ترین واحد تولیدی در پرداخت حق بیمه است/ قدردانی مدیرکل تامین اجتماعی از حل مشکل بیمه‌ کارگران هفت‌تپه

نشست بررسی راهکارهای گسترش همکاری صنعت نیشکر و تامین اجتماعی، دوشنبه (۲۲ فروردین ماه) با حضور مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان برگزار شد.

به گزارش نخبگان و به نقل ازروابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این دیدار، دکتر عبدعلی ناصری ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از خدمات بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی خوزستان به صنعت نیشکر قدردانی کرد و خواستار تعامل بیش از پیش این سازمان با مجموعه توسعه نیشکر شد.

وی نیشکر را یکی از بزرگترین مجموعه‌های صنعتی استان با بیش از ۲۵ هزار پرسنل عنوان کرد و بیان داشت که پرداخت بموقع بیمه و سلامت و رفاه خانواده بزرگ توسعه نیشکر همواره در اولویت است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به حل مشکل بیمه‌ای کارگران هفت‌تپه اشاره کرد و گفت، پس از واگذاری این واحد نیشکری، گام به گام مسائل و مشکلات کارگران بررسی و رفع شد و در حال حاضر حق بیمه تامین اجتماعی کارگران هفت‌تپه همزمان با سایر کشت و صنعت‌ها پرداخت می‌شود و در عین حال، خدمات بیمه تکمیلی آن‌ها نیز فعال شده است.

ناصری در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت واحدهای هشتگانه نیشکری و شرکت‌های تابعه پرداخت و در رابطه با مباحث بیمه‌ای این شرکت و تعامل هر چه بیشتر تامین اجتماعی با صنعت نیشکر به گفتگو پرداخت.

قدردانی مدیرکل تامین اجتماعی از حل مشکل بیمه‌ای کارگران هفت‌تپه

در ادامه این نشست، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خوزستان از اقدام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حل مشکل بیمه کارگران هفت‌تپه، قدردانی کرد و بیان داشت که سازمان تامین اجتماعی آماده تعامل و همکاری در جهت حمایت از تولید است.

عبدالرضا روشنی، توسعه نیشکر را یکی از منظم‌ترین واحدهای تولیدی در پرداخت بیمه معرفی کرد و بیان داشت که سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی در قبال کارگران و واحدهای تولیدی همواره حمایتی است.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی حامی اشتغال و رونق اقتصادی است، گفت: در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، آماده تعامل سازنده با همه صنایع و تولیدکنندگان هستیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار