امین آسیابان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

با تمرکز بر فرایندهای دانش بنیان؛ عملکرد خوبی در افزایش تولید و کیفیت محصولات خواهیم داشت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 فروردین 1401 | 20:36 ب.ظ
با تمرکز بر فرایندهای دانش بنیان؛ عملکرد خوبی در افزایش تولید و کیفیت محصولات خواهیم داشت زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی؛ امروز ۲۴ فروردین امین آسیابان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین به اتفاق معاونین و جمعی از مدیران شرکت از سایر نقاط شرکت بازدید کرد. مدیر عامل شرکت در حاشیه این بازدید درگفتگو با خبرنگار روابط عمومی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت و تبریک سال نو […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی؛ امروز ۲۴ فروردین امین آسیابان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین به اتفاق معاونین و جمعی از مدیران شرکت از سایر نقاط شرکت بازدید کرد.

مدیر عامل شرکت در حاشیه این بازدید درگفتگو با خبرنگار روابط عمومی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت و تبریک سال نو خدمت یکایک کارکنان شرکت و خانواده های محترم ایشان گفت؛ طی بازدیدی که امروز از مجموعه خط تولید و پروژه های در دست اقدام صورت گرفت، در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را مزین فرمودند به نام تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، مواردی را جهت بررسی و اجرای فعالیت ها در سال ۱۴۰۱ مجموعه پیشنهاد دادیم تا پس از بررسی مباحث فنی و ارزیابی های مربوطه به زودی در همین راستا بتوانیم هم از باب ایجاد اشتغال و هم از باب رفع نیاز مجموعه در افزایش کیفیت بر اساس استفاده از توان داخلی و شرکت های دانش بنیان، پروژه های توسعه ای شرکت را به سرانجام برسانیم.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین در بازدیدی که از محوطه کارخانه و فضایی که قرار است پست برق ۲۳۰ کیلو ولت و کلید خانه ۳۳ کیلو ولت تا چند ماه آینده اجرایی شود، بیان کردند، برای داشتن پست مقسم مستقل و انتقال برق مطمئن به امید خدا پس از برنامه ریزی های لازم، فرایند انجام مناقصه این پست برق را در دستور کار قرار خواهیم دهیم.
همچنین به منظور تامین پایدار برق مصرفی خط نورد و طرح توسعه فولادسازی، سناریوهای کوتاه مدت و بلند مدت تامین برق در ظرفیتهای مختلف توسط معاونت برنامه ریزی و توسعه مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر گردید موضوع احداث نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی مورد ارزیابی و در خصوص چگونگی احداث آن با سهامداران و سازمانهای ذیربط هماهنگی به عمل آمد و موافقت های اولیه نیز حاصل شد. در نظر است که با احداث این نیروگاه کارخانه در زمینه تامین برق خودکفا گردد. که این امر علاوه بر اشتغالزایی موجب افزایش سودآوری و پایداری روند تولید کارخانه می گردد.

وی افزود، با همدلی، هم افزایی و نشاطی که در این مجموعه شکل گرفته است، انشالله در سال جاری فعالیت اجرایی پروژه احداث پست برق را به موازت اجرای طرح توسعه فولاد سازی شرکت آغاز کنیم و وضعیت شرکت را از حالت عالی به متعالی تبدیل نماییم.

مهندس آسیابان در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با وضعیت خط تولید گفت، به لطف پروردگار وضعیت تولیدمان به لحاظ سفارشات خرید و تولید ورق در وضعیت خوبی است و قطعاً در راستا افزایش کیفیت محصولات همچون سال قبل حرکت خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت در پایان اظهار داشتند، به لطف خدا در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و همت همه کارکنان شرکت سال جاری با تمرکز بر فرایندهای دانش بنیان در زمینه افزایش تولید و کیفیت محصولات عملکرد خوبی را رقم می زنیم.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار