در19 روزطرح نوروزی 96انجام شد:

بیش ازیک هزار پرواز داخلی و بین المللی درفرودگاه اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 15 فروردین 1396 | 21:03 ب.ظ
بیش ازیک هزار پرواز داخلی و بین المللی درفرودگاه اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر کل فرودگاه های خوزستان گفت : طی ۱۹ روز از آغاز طرح نوروزی تعداد یک هزار و ۱۲۶ پرواز داخلی و بین المللی در فرودگاه اهواز انجام شد . مهندس محمدرضا رضایی در گفت وگویی با نخبگان اظهار کرد : طرح پروازهای نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفندماه۹۵ آغاز و تا پایان ۱۳ فروردین ۹۶ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر کل فرودگاه های خوزستان گفت : طی ۱۹ روز از آغاز طرح نوروزی تعداد یک هزار و ۱۲۶ پرواز داخلی و بین المللی در فرودگاه اهواز انجام شد .

مهندس محمدرضا رضایی در گفت وگویی با نخبگان اظهار کرد : طرح پروازهای نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفندماه۹۵ آغاز و تا پایان ۱۳ فروردین ۹۶ تعداد ۵۱۳ سورتی پرواز ورودی و۵۵۲ سورتی پرواز خروجی داخلی و تعداد ۶۰ سورتی پرواز خارجی از فرودگاه اهواز انجام شده است .
رضایی ادامه داد : فرودگاه اهواز با یک هزار و ۱۲۶ پرواز ورودی و خروجی تعداد ۱۳۸هزار و ۷۹مسافر درپروازهای داخلی وخارجی سرویس دهی را به خود اختصاص داده است .
وی بیان کرد : در طول سفرهای نوروزی یک میلیون ۵۷۸هزارو یکصد کیلوگرم بار از طریق ناوگان هوایی فرودگاه اهواز جابجا شده است .
مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان گفت : ۱۴شرکت هواپیمایی برنامه های سرویس دهی به مسافران نوروزی داخلی و خارجی را از فرودگاه اهوازانجام داده اند .
طرح پروازهای تعطیلات نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه هر سال اجرا می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار