اسحاق به اندیکا می آید

تاریخ انتشار: سه شنبه 15 فروردین 1396 | 20:51 ب.ظ
اسحاق به اندیکا می آید زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون اول رییس‌جمهور به‌منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه‌ اقتصادی و بازدید از کانون ریزگردها، چهارشنبه (۱۶فروردین‌ماه) به خوزستان سفر می‌کند. به گزارش نخبگان، اسحاق جهانگیری چهارشنبه (۱۶ فروردین‌ماه) در سفری ۲ روزه به‌منظور بررسی مشکلات استان و افتتاح چند پروژه‌ اقتصادی و صنعتی به خوزستان وارد می‌شود. معاون اول رییس‌جمهور روز چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون اول رییس‌جمهور به‌منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه‌ اقتصادی و بازدید از کانون ریزگردها، چهارشنبه (۱۶فروردین‌ماه) به خوزستان سفر می‌کند.

به گزارش نخبگان، اسحاق جهانگیری چهارشنبه (۱۶ فروردین‌ماه) در سفری ۲ روزه به‌منظور بررسی مشکلات استان و افتتاح چند پروژه‌ اقتصادی و صنعتی به خوزستان وارد می‌شود.

معاون اول رییس‌جمهور روز چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰ وارد فرودگاه اهواز می‌شود و پس از استقبال در فرودگاه، از طرح درختکاری در کانون ریزگردها بازدید می‌کند و سپس طرح آماک (جمع‌آوری گازهای همراه نفت) را در شهرستان اهواز افتتاح خواهد کرد.

جهانگیری در پایان روز اول سفر خود در جلسه‌ اقتصاد مقاومتی که با موضوع «مقابله با ریزگردها» در استانداری خوزستان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

معاون اول رییس‌جمهور در دومین روز سفر خود به خوزستان، روز پنج‌شنبه (۱۷فروردین‌ماه) به منظور کلنگ‌زنی پروژه پتروپالایش مسجدسلیمان به این شهرستان سفر می‌کند، سپس به شهرستان اندیکا رفته و پروژه آبرسانی این شهرستان را افتتاح می‌کند.

جهانگیری سپس به شهرستان دزفول سفر می‌کند تا پروژه پالایشگاه دزفول را در این شهرستان کلنگ‌زنی کند. معاون اول رییس‌جمهور در این سفر افتتاح چندین پروژه صنعتی ازجمله کارخانه فولاد، کارخانه روغن‌کشی، کارخانه بسته‌بندی قارچ و کلنگ‌زنی پروژه جاده کمربندی اندیمشک را در برنامه خود دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار