هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر جام خلیج فارس

پرسپولیس در آتش نفت سوخت

تاریخ انتشار: شنبه 12 فروردین 1396 | 22:56 ب.ظ
پرسپولیس در آتش نفت سوخت زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان، امروز از رقابت‌های هفته بیست‌و‌پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس، دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند.  با وجود اینکه بنا بود این رقابت بدون حضور تماشاگران برگزار شد، اما در ساعات قبل از بازی تصمیم کمیته استیناف تغییر کرد و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان، امروز از رقابت‌های هفته بیست‌و‌پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس، دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند.

 با وجود اینکه بنا بود این رقابت بدون حضور تماشاگران برگزار شد، اما در ساعات قبل از بازی تصمیم کمیته استیناف تغییر کرد و این مسابقه مهم و حساس با حضور تماشاگران برگزار شد، که این تصمیم باعث اعتراض مسؤولان باشگاه پرسپولیس شد.

تورج حق‌وردی با کمک سعید قاسمی، یعقوب سخندان و جواد رحیم‌زاده این رقابت مهیج را سوت زد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این رقابت به دنبال تداوم پیروزی‌های خود بودند و از آن طرف میدان نیز تیم نفت آبادان برای آرامش خاطر جهت حضور در لیگ برتر به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند.

در نیمه اول این رقابت و در دقیقه چهلم، تیم صنعت نفت آبادان با تک گل علی عبدالله‌زاده، تیم پرسپولیس تهران را راهی رختکن کرد.

شاگردان برانکو در نیمه دوم و با دستور مربی موفق خود، به دنبال جبران شکست خود بودند و برای هدف خود سخت تلاش می‌کردند.

قرمز پوشان در نیمه دوم چندین موقعیت را به دست آوردند اما همه آنها با بی دقتی مهاجمان هدر رفت و از طرفی دیگر دفاع سخت نفت آبادان باعث شد که نتیجه یک بر صفر بازی باقی بماند و پرسپولیس با دست خالی از آبادان خارج شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار