۲۲۰ اثر به سومین جشنواره کالاهای فرهنگی (جایزه فیروزه) خوزستان رسید

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 دی 1400 | 14:30 ب.ظ
۲۲۰ اثر به سومین جشنواره کالاهای فرهنگی (جایزه فیروزه) خوزستان رسید زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از رسیدن ۲۲۰ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره کالاهای فرهنگی (جایزه فیروزه) خوزستان خبر داد.   به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اعتدال نخبگان/ معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از رسیدن ۲۲۰ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره کالاهای فرهنگی (جایزه فیروزه) خوزستان خبر داد.
 

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال هنرمندان در این دوره از جشنواره، زمان مهلت ارسال آثار را از ۳۰ آذرماه به ۳ هفته دیگر تغییر دادیم تا هنرمندان فرصت کافی برای ساخت و ارائه اثر داشته باشند.

وی با اشاره به بخش‌های این جشنواره تصریح کرد: امسال این جشنواره در چهار بخش نوشت افزار، اسباب بازی، عروسک و هدیای فرهنگی برگزار می‌شود و بیشترین ثبت اثر مختص به بخش هدایای فرهنگی است.

جمشیدی اضافه کرد: داوری جشنواره در چند بخش اجرا می‌شود که در بخش اول توسط مسئول دبیرخانه آثار غربالگری شده و پس از آن دبیر جشنواره مرحله داوری اولیه را انجام می‌دهد و مرحله آخر پالایش آثار، توسط داوران در چهار بخش و هر بخش سه داور از امروز ۲۲ دی‌ماه بررسی می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امسال نسبت به سال گذشته تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه رشد داشته و همچنین آثار از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

وی یادآور شد: اعلام نتایج داوری طی مراسمی در اختتامیه سومین دوره جشنواره کالاهای فرهنگی (جایزه فیروزه) در بهمن ماه برگزار می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار