راه اندازی سامانه ارتباط با سرمایه گذاران در خرمشهر

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 دی 1400 | 00:26 ق.ظ
راه اندازی سامانه ارتباط با سرمایه گذاران در خرمشهر زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ شهردار خرمشهر از راه اندازی سامانه ارتباط با سرمایه گذاران شهرداری خرمشهر خبر داد . به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما؛عبدالامیر کمایی گفت: سامانه ارتباط با سرمایه گذاران برای نخستین بار در شهرداری خرمشهر فعال و با هدف شناسایی سرمایه گذاران ، تسهیل و تسریع در روند جذب سرمایه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ شهردار خرمشهر از راه اندازی سامانه ارتباط با سرمایه گذاران شهرداری خرمشهر خبر داد .

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما؛عبدالامیر کمایی گفت: سامانه ارتباط با سرمایه گذاران برای نخستین بار در شهرداری خرمشهر فعال و با هدف شناسایی سرمایه گذاران ، تسهیل و تسریع در روند جذب سرمایه گذاری و بستر مناسب برای تشویق و ترغیب سرمایه گذاران ، فعال و راه اندازی شده است.

او ادامه داد: تمام سرمایه گذاران می توانند با ورود به سایت شهرداری خرمشهر به آدرس khorramshahr.ir وارد سامانه ارتباط با سرمایه گذاران شوند و اطلاعات لازم را در این سامانه ثبت تا شهرداری خرمشهر پی گیری های لازم را انجام دهد.

شهردار خرمشهر با بیان اینکه خرمشهر با دارا بودن ظرفیت های بزرگ ، نیازمند جهشی عظیم در عرصه سرمایه گذاری، افزود: نگاه ویژه و حمایتی در بحث جذب سرمایه گذار ، رفع موانع و تسهیلِ روند سرمایه گذاری در شهرداری خرمشهر در دستور کار قرار گرفته است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار