۲۰۰ پروژه نیمه تمام خوزستان در انتظار توجه دولت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 دی 1400 | 00:17 ق.ظ
۲۰۰ پروژه نیمه تمام خوزستان در انتظار توجه دولت زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ عضو مجمع نمایندگان خوزستان: براساس پایش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بالغ بر ۲۰۰ پروژه نیمه تمام وجود دارد. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما سید کریم حسینی در نطق میان دستور در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام در اهواز، کارون، باوی و حمیدیه اظهار […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ عضو مجمع نمایندگان خوزستان: براساس پایش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بالغ بر ۲۰۰ پروژه نیمه تمام وجود دارد.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما سید کریم حسینی در نطق میان دستور در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام در اهواز، کارون، باوی و حمیدیه اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم براتمام پروژه‌های نیمه تمام است ما نمایندگان نیز تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه تمام را در دستور کار بودجه ۱۴۰۱ قرار دهیم.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان عنوان داشت: دولت در نظر دارد که اختیارات استان‌ها را در خصوص پروژه‌های نیمه تمام افزایش دهد در همین راستا پس از افزایش اختیارات استان‌ها ما نمایندگان بر روی بودجه‌هایی که در ردیف‌های استانی هستند، تأکید بیشتری بر اختصاص بودجه خواهیم داشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس: اعتبارات تملک دارایی خوزستان به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون افزود: در جهت تبدیل پروژه‌های ملی به استانی و یا واگذاری اختیارات این پروژه‌ها به استان تلاش خواهیم کرد تا در حوزه‌های مختلف کشاورزی، آب و فاضلاب، راه، بهداشت، درمان و آموزش پروژه نیمه تمامی نداشته باشیم.

حسینی با اشاره به آمار پروژه‌های نیمه تمام حوزه انتخابیه خود ابراز داشت: بر اساس پایش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بالغ بر ۲۰۰ پروژه نیمه تمام وجود دارد، این پروژه‌ها از مترو اهواز تا مدرسه‌سازی و … را شامل می‌شود.

وی در پایان پیرامون زمان تقریبی اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان گفت: پایان این پروژه‌ها به تخصیص اعتبار نیازمند است و زمان مشخصی را نمی‌توان برای اتمام آن‌ها در نظر گرفت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار