دكتر فتوحي معاون اقتصادی استاندار خوزستان تاکید کرد;

دستگاه‌های اجرایی برای رونق بندر شادگان تمام تلاش خود را بکار گیرند/بندر شادگان می‌تواند یک هزار شغل ایجاد کند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 2 دی 1400 | 19:29 ب.ظ
دستگاه‌های اجرایی برای رونق بندر شادگان تمام تلاش خود را بکار گیرند/بندر شادگان می‌تواند یک هزار شغل ایجاد کند زمان مطالعه: ۳ دقیقه نخبگان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بندر شادگان، اهمیت بسزایی برای استان و دولت دارد و به دلیل اهمیت داشتن این بندر باید همه دستگاه های اجرایی مرتبط با این حوزه فعالیت کنند تا این بندر را پر رونق تر از گذشته ببینیم. آقارضا فتوحی، امروز (۲ دی ماه) در حاشیه بازدید و […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

نخبگان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بندر شادگان، اهمیت بسزایی برای استان و دولت دارد و به دلیل اهمیت داشتن این بندر باید همه دستگاه های اجرایی مرتبط با این حوزه فعالیت کنند تا این بندر را پر رونق تر از گذشته ببینیم.

آقارضا فتوحی، امروز (۲ دی ماه) در حاشیه بازدید و بررسی مشکلات بندر شادگان اظهار کرد: موضوعی که امروز در محل بندر شادگان با حضور مسئولان اجرایی، نمایندگان، فرماندار و دستگاه های مرتبط برگزار شد این بود که این بندر با توجه به وجود زیرساخت های خوب و سرمایه گذاری های انجام شده توسط دولت، را می شود به عنوان یک پایلوت برای بحث رونق دادن تجارت صادرات و واردات، قایق های ملوانی و بخش اثرگذار که می توانند واردات و صادرات بخشی از محصولات را داشته باشد، در نظر گرفت.

وی افزود: در این جلسه مصوباتی داشتیم. مبنی بر اینکه بتوانیم تخفیف سود تجارتی را نسبت به دیگر بنادر داشته باشیم. همچنین این بندر یک بندر تخصصی به حساب می آید و می تواند باشد. بنابراین مقرر شد که مدیرکل گمرکات پیگیری هایی در ارتباط با بحث تخصصی کردن گمرک داشته باشد.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه محیط این بندر بسیار مناسب و تمیز است و جذابیت خاصی دارد می توان بحث گردشگری که زیرساخت هایی نیز در این راستا در گذشته تقریبا انجام شده است،  را در این بندر فعال کرد.

فتوحی بیان کرد: مقرر شد بازرگانان و تجاری که به این بندر می آیند علاوه بر سفرهایی که در اینجا خواهند داشت، یک سفر دیگر را به عنوان امتیاز و تشویقی به آن ها بدهیم تا بتوانند کار خود را انجام بدهند.

وی افزود: این بندر، اهمیت بسزایی برای استان و دولت دارد و به دلیل اهمیت داشتن این بندر باید همه دستگاه های اجرایی مرتبط با این حوزه فعالیت کنند تا این بندر را پر رونق تر از گذشته ببینیم.

معاون اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه بندر شادگان می تواند حداقل برای یک هزار نفر اشتغالزایی داشته باشد، گفت: در حال حاضر فقط یک فروند کشتی ۳۰۰ تنی در این بندر است که این موضوع خیلی برای ما نگران کننده است و امیدوار هستیم در هفته های آینده، شاهد رشد این بندر باشیم

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار