مراسم رونمایی از سری «کتاب های شاهکار مدیریت» برگزار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 آذر 1400 | 07:26 ق.ظ
مراسم رونمایی از سری «کتاب های شاهکار مدیریت» برگزار شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان|  مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های پنج جلدی شاهکار مدیریت به نویسندگی دکتر مهرداد بهرامی در روز یکشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ و بمناسبت هفته پژوهش در پژوهش سرای غدیر اهواز برگزار گردید. به گزارش خبرنگار نخبگان دکتر مهرداد بهرامی در قسمتی از سخنان خود گفت: مدیران موفق و موثر زاده نمی شوند بلکه با کار […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان|  مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های پنج جلدی شاهکار مدیریت به نویسندگی دکتر مهرداد بهرامی در روز یکشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ و بمناسبت هفته پژوهش در پژوهش سرای غدیر اهواز برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار نخبگان دکتر مهرداد بهرامی در قسمتی از سخنان خود گفت: مدیران موفق و موثر زاده نمی شوند بلکه با کار مداوم و بی پایان خود ساخته می شوند.مدیران موفق کارشان را از مراحل پایین آغاز می کنند سپس با تلاش و جدیت راهشان را به سوی مدارج بالاتر هموار می کنند. وقتی شما رفتارها، روش ها و تکنیک های سایر مدیران موفق و موثر را تمرین کنید و با اصول مدیریت آشنا شوید می توانید به مدیری عالی تبدیل شوید.

نویسنده سری کتاب های شاهکار مدیریت در ادامه عنوان کرد: سری کتاب های شاهکار مدیریت به شما کمک می کنند تا در مدیریت توانایی خود را چند برابر کرده و کمک بزرگی برای سازمان خود باشید.

بهرامی هم چنین با اشاره به اینکه این مجموعه در پنج مجلد نگارش شده است، افزود: تلاش شده تا در این مجموعه به مدیریت از همه ابعاد توجه شود.

عناوین کتاب های رونمایی شده در مراسم امروز عبارت بودند از :

۱) میم مثل مدیریت

۲) شعاع مدیریت

۳) تکنیک های طلایی مدیریت

۴) پرسشکده مدیریت

۵) مدیریت، شغلی که دوستش دارم

در پایان برنامه، از سری کتاب های شاهکار مدیریت در حضور رئیس کل آموزش و پرورش خوزستان و مسئولین پژوهشی و آموزشی استان رونمایی شد.

گفتنی است، « کتاب های شاهکار مدیریت» مجموعه‌ای از هرآنچه درباره مدیریت باید یک شخص بداند هستند. این کتاب ها از سوی انتشارات خط تیره روانه بازار نشر شدند و قابل استفاده برای اساتید ، دانشجویان ، فارغ التحصیلان و علاقه مندان به رشته و شغل مدیریت و نیز مدیران دستگاه های اجرایی، سازمان ها ، ادارات ، شرکت های دولتی و غیردولتی می باشند.

این استاد دانشگاه در پایان تصریح کرد: درحال حاضر نیز دو کتاب «کلینیک مدیریت» و«اهالی سرزمین مدیریت» را در مرحله نگارش دارد که در آینده ای نزدیک به چاپ خواهد سپرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار