شورای شهر به جای کشیدن ترمز توسعه شهری باید با شهرداری همکاری کند

عارف هاشمی: استیضاح شهردار، قاتل مردم اهواز است

تاریخ انتشار: یکشنبه 6 فروردین 1396 | 19:40 ب.ظ
عارف هاشمی: استیضاح شهردار، قاتل مردم اهواز است زمان مطالعه: ۳ دقیقه در شهرداری اهواز تخلف وجود دارد اما نه به قدری که سال جدید را باایجاد این گونه بدبینی با انجام این استیضاح، آغاز کرد. به شورای شهرنشینان پیشنهاد می کنم با تنظیم بیانیه ای از مردم اهواز و پرسنل خدوم شهرداری عذر خواهی کنند زیرا بااین کار خود وجاهت شورا را خدشه دار کردند. ◻️به […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در شهرداری اهواز تخلف وجود دارد اما نه به قدری که سال جدید را باایجاد این گونه بدبینی با انجام این استیضاح، آغاز کرد. به شورای شهرنشینان پیشنهاد می کنم با تنظیم بیانیه ای از مردم اهواز و پرسنل خدوم شهرداری عذر خواهی کنند زیرا بااین کار خود وجاهت شورا را خدشه دار کردند.

◻️به گزارش نخبگان و به نقل از آراس: عارف هاشمی استیضاح شهردار اهواز توسط شورای شهر را قاتل شهر اهواز دانست و گفت: این طرح سوال حق مسلم شورای شهر است که به عنوان نمایندگان مردم ابهامات موجود را رفع کنند و لوایح امضا شده را پیگیری کنند. اما متاسفانه این کار در آستانه سال جدید قاتل مردم اهواز شد. این کار بدون علم و کاملا بچه گانه بود، باعث ایجاد ترس و سستی در بین پرسنل شهرداری شد. این کار نه تنها شجاعانه نبود بلکه که مردم را به شورای شهر و شهرداری اهواز بدبین کرد.

وی تصریح کرد: در شهرداری اهواز تخلف وجود دارد اما نه به قدری که سال جدید را باایجاد این گونه بدبینی با انجام این استیضاح، آغاز کرد. به شورای شهر نشینان پیشنهاد می کنم با تنظیم بیانیه ای از مردم اهواز و پرسنل خدوم شهرداری عذر خواهی کنند زیرا بااین کار خود وجاهت شورا را خدشه دار کردند. شورای شهر به جای کشیدن ترمز شهرداری می توانستند طرح های جدیدی برای آبادانی شهر ارائه دهند نه اینکه شهرداری را به چالش بکشند.

عارف هاشمی اظهار داشت: ای کاش ریاست شورا از ابتدای روی کار آمدن خود این استیضاح را انجام می دادند نه اینکه این کار را برای شب عید کنار بگذارند.

وی عملکرد چهار ساله سید خلف موسوی در ریاست شهرداری اهواز به مانند مناصب سابق خود را قابل قبول اعلام کرد و افزود: تخریب وجاهت شهردار سودی برای کسی نخواهد داشت. اعضای شورای شهر اگر شهردار را در راستای ماموریت خود همراهی می کردند قطعا شهر آبادتری را در اختیار داشتیم. عوامل جوی که امری طبیعی هستند عاملی نمی شود که در نبود امکانات و موانعی که خود شورایی ها اینجاد کردند بتوان شق القمر کرد.

عارف هاشمی با بیان اینکه اگر تمام استان را در نظر بگیریم هیچکدام از شهرداران بهتر و یا ضعیفتر از سید خلف موسوی نیستند عنوان کرد: همه شهرداران در حد بضاعت خود کار کرده اند. سید خلف موسوی صورت خود را باسیلی سرخ نگه داشته و تمام تلاش خود را برای ساختن شهری آباد انجام داده است. لذا انتظار می رفت تعامل بهتری میان شورا و شهرداری ایجاد می شد.

وی تاکید کرد: ای کاش این همه هیاهو برای دستگیری چند تن از پرسنل شهرداری انجام نمی شد، ای کاش در فضای مجازی با آبروی افراد بازی نمی شد. در هر سازمانیغ این ایرادات وجود دارد، اما اتهام وارد شدن به هر شخص دال بر مجرم بودن آن نیست. قوه قضاییه و سازمان های امنیتی در حال انجام وظایف خود جهت روشن شدن ماجرا هستند. اما ای کاش به صحبت کسانی که درد اهواز را دوچندان کردند گوش سپرده نمی شد.

عارف هاشمی از کاشت تعداد زیادی نهال در مزار گلزار شهدای اهواز خبر داد و افزود: بنابر در خواست مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه توجهات ویژه ای به مردم خوزستان شود، پایگاه مالک اشتر تعدادی نهال ثمردار را به اهواز منتقل کرد. با شهرداری اهواز هماهنگی های لازم جهت کاشت این نهال ها با نام شهدا در گلزار شهدای اهواز، انجام شده است.

وی در پایان به نقل از صحبت های رهبر انقلاب، خوزستان را ادای دین کرده به کشور دانست و خاطر نشان کرد: زمانی که دشمنان ایران وارد خاک این کشور شدند، این مردم مرز نشین استان خوزستان بودند که حرکت دشمنان را متوقف کردند، از زندگی و احشام خود گذشتند و اسلحه به دست به مبارزه پرداختند. علی هاشمی در این مقطع علاوه بر مدیریت آرایش سپاه و رویارویی با دشمنان، موظف بود تا مهاجران سایر استان ها را بایکدیگر لینک کند که این کار از سخت ترین و عمده ترین فعالیت عای علی هاشمی بود. اولین قرارگاه نصرت را تشکیل و اولین عملیات شناسایی و جنگی آبی خاکی را در جهان رقم زدند. زمانی که دشمنان ایران با خیال اینکه عرب های ایران جلوی صدام گوسفند سر می برند وارد این خاک‌شدند با مشت این مردم مواجه شدند تا بدانند چنین تصوری غلط است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار