رئیسی: شبانه‌روز دغدغه مردم اندیکا را دارم

تاریخ انتشار: شنبه 8 آبان 1400 | 00:13 ق.ظ
رئیسی: شبانه‌روز دغدغه مردم اندیکا را دارم زمان مطالعه: ۳ دقیقه اعتدال نخبگان/ رئیس جمهور کشور گفت: این روزها که به روزهای سرد نزدیک می‌شویم نگرانی خاصی درون بنده ایجاد شده و شبی نبوده که بدون دغدغه مردم اندیکا به بستر بروم.   به گزارش نخبگان و به نقل از فارس آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اعتدال نخبگان/ رئیس جمهور کشور گفت: این روزها که به روزهای سرد نزدیک می‌شویم نگرانی خاصی درون بنده ایجاد شده و شبی نبوده که بدون دغدغه مردم اندیکا به بستر بروم.

 

رئیسی: شبانه‌روز دغدغه مردم اندیکا را دارم/ مشکلات باید پیش از فرا رسیدن سرما حل شود

به گزارش نخبگان و به نقل از فارس آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا، اظهار کرد: وزیر کشور گزارشات لازم از اقداماتی که در مناطق زلزله زده اندیکا انجام شده را به بنده داده‌اند و پیگیر مسائل هستیم.

وی افزود: این که روزها به سمت سرد شدن می‌روند نگرانی خاصی درون بنده به وجود آمده و شاید شبی نبوده باشد که بدون فکر و دغدغه اندیکا به بستر بروم.

وی ادامه داد: با اینکه جناب رضایی هم به منطقه آمده بودند و گزارشات وی را هم دریافت و بررسی کردم اما باز هم آرام نگرفتیم و با آقای مخبر تصمیم بر حضور در منطقه اندیکا گرفته شد چرا که مسئله مردم و خانه‌هایشان مسئله مهمی است.

ابراهیم رئیسی تصریح کرد: لازم است صمیمانه از اقدامات سپاه، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سایر ارگان‌ها به ویژه هلال احمر، استاندار و فرماندار اندیکا که در منطقه حاضر بودند و اقدامات لازم را انجام دادند تشکر داشته باشم.

وی افزود: مردم اندیکا مردمی بسیار قدرشناس و بزرگوار هستند. ما عشایر را می شناسیم و امام و رهبری نیز عشایر را می شناختند و می شناسند.

رئیس جمهور گفت: عشایر ذخایر و گنجینه ای برای انقلاب و نظام هستند و نباید آسیب ببینند. عشایر مردمی پرتلاش، صبور، مقاوم و تولید کننده هستند و همیشه همراه انقلاب و نظام بوده اند.

وی ادامه داد: اکنون عشایر در منطقه اندیکا با مشکلاتی مواجه شده اند و دولت تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا مشکلات مردم در این مناطق کاهش یابد.

رئیسی افزود: وعده هایی از طرف بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی امام داده شده است و مشغول انجام اقداماتی در مناطق زلزله زده اندیکا هستند. همچنین بنیاد مسکن نیز در حال انجام فعالیت هایی در بحث بازسازی مناطق است.

وی با بیان این که در مناطق زلزله زده اندیکا همه پای کار هستند، گفت: سپاه و بسیج نیز با روحیه بسیجی همراه با مردم در حال انجام اقداماتی در مناطق زلزله زده هستند.

رئیس جمهور ادامه داد: با توجه زودرس بودن سرما در مناطق زلزله زده اندیکا باید اقداماتی عاجل برای حل مشکلات در این منطقه انجام شود.

وی افزود: براساس گزارش های دریافت شده و قول ها، امیدواریم تا قبل از آغاز فصل سرما مردم اندیکا بتوانند سامان جدی پیدا کنند.

رئیس جمهور همچنین در جمع مردم زلزله‌زده بخش «چلو» حضور یافت و در فضایی صمیمی پای سخنان و درد دل‌های این مردم نشست و از نزدیک در جریان خسارات وارده به آنان و نیازهایشان قرار گرفت.

مردم این منطقه نیز با قدردانی و تشکر از حضور رئیس جمهور در مناطق زلزله‌زده از رئیس جمهور درخواست کردند با توجه به در پیش بودن فصل زمستان، به وضعیت آنها رسیدگی فوری شود ‌و امکانات بیشتری برای منطقه فراهم شود.‌

رئیس جمهور در جمع مردم روستای زلزله زده سرشط تصریح کرد: با اینکه گزارشها را داشتم و از مسئولین استانی پیگیری می کردم اما شبها از نگرانی وضعیت مردم اینجا خواب راحت نداشتم.

رئیسی همچنین در این بازدید دستور داد که راههای منتهی به روستای سرشط هر چه سریعتر مجددا احداث، خسارات دام های تلف شده پرداخت و بیمارستان شهرستان اندیکا تکمیل و تجهیز شود.

رئیس جمهور صبح امروز بدون اطلاع قبلی پس از ورود به فرودگاه اهواز بوسیله بالگرد به مناطق زلزله‌زده اندیکا و روستای سرشط رفت و از بخش‌های مختلف این شهرستان و اقدامات امدادی و کمک‌رسانی به مردم بازدید کرد. در این سفر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را همراهی می‌کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار