جلسه رفع موانع پیشرفت پروژه تقاطع غیر همسطح شهید چمران برگزار شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 خرداد 1400 | 10:27 ق.ظ
جلسه رفع موانع پیشرفت پروژه تقاطع غیر همسطح شهید چمران برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ روز گذشته هشتم خرداد ماه سال جاری ابراهیم نوشادی شهردار اهواز با پیمانکار پروژه تقاطع غیر همسطح شهید چمران در خصوص روند پیشرفت پروژه و مشکلات و موانع موجود تشکیل جلسه داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی وی در خصوص این پروژه گفت: با توجه به قرار گرفتن این […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ روز گذشته هشتم خرداد ماه سال جاری ابراهیم نوشادی شهردار اهواز با پیمانکار پروژه تقاطع غیر همسطح شهید چمران در خصوص روند پیشرفت پروژه و مشکلات و موانع موجود تشکیل جلسه داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی وی در خصوص این پروژه گفت: با توجه به قرار گرفتن این تقاطع در یکی از گر ه های ترافیکی و نزدیک شدن به فصل بازگشایی دانشگاه و مدارس باید در خصوص تسریع روند پروژه و رفع مشکلات آن هرچه سریعتر اقدامات لازم انجام شود.

شهردار اهواز افزود: این پروژه با یک سری مشکلات از نظر کابل های برق و فیبر نوری مواجه است که در هر دو مورد با شرکت مخابرات و توزیع برق صحبت کردیم و تک تک مشکلات با سازمان های متولی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مسائل و مشکلات اجرا در اسرع وقت رفع شود تا پروژه بتواند با سرعت بیشتری پیش رود و تا پیش از بازگشایی مدارس و دانشگاهها بخشی از پروژه به بهره برداری برسد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار