عضو خبرگان رهبری در خوزستان از غرق شدن نجات یافت!

تاریخ انتشار: شنبه 5 فروردین 1396 | 17:30 ب.ظ
عضو خبرگان رهبری در خوزستان از غرق شدن نجات یافت! زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخبگان : قایق حامل آیت الله شیخ عبدالکریم‌فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در هنگام بازدید از تالاب هورالعظیم بدلیل آنچه عدم دقت اکیپ قایقرانی منطقه عنوان شده است واژگون شد و همه‌مسافران بهمراه معظم له در میان هوالعظیم رها شدند که خوشبختانه با حضور بموقع اکیپ های حفاظتی منطقه و نیز تیم‌محافط […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان : قایق حامل آیت الله شیخ عبدالکریم‌فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در هنگام بازدید از تالاب هورالعظیم بدلیل آنچه عدم دقت اکیپ قایقرانی منطقه عنوان شده است واژگون شد و همه‌مسافران بهمراه معظم له در میان هوالعظیم رها شدند که خوشبختانه با حضور بموقع اکیپ های حفاظتی منطقه و نیز تیم‌محافط ایشان این غائله ختم‌بخیر شد.

گفتنی ست در سال ۹۴ نیز قایق حامل دکتر معصومه ابتکار بهمراه تنی چند از مسئولان سازمان محیط زیست و معاون عمرانی وقت استانداری در هورالعظیم واژگون شد که آن ماجرا نیز با دخالت گروه امدادی ختم‌بخیر شد.

فرماندار هویزه ، ناظم ثبوتی با تاکید بر اینکه مشکلی برای سلامتی آیت‌الله فرحانی ایجاد نشده است، گفت: ظاهرا علت حادثه غیراستاندارد بودن و ایمن نبودن قایق حامل آیت الله فرحانی بوده است. البته آیت‌الله فرحانی از بومیان منطقه هستند و با شرایط تالاب و منطقه کاملا آشنایی دارند.

ثبوتی در پایان افزود: برای سفر امروز آیت‌الله فرحانی به هویزه و بازدید از تالاب هورالعظیم هیچ هماهنگی با فرمانداری و نیروی انتظامی هویزه و هنگ مرزی انجام نشده بود و بنده به عنوان فرماندار از سفر آیت‌الله فرحانی مطلع نبودم. در هر حال خوشبختانه این حادثه ختم به خیر شد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار