نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

مدیریت توسعه نیشکر توانایی حل مشکل هفت‌ تپه را دارد

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 مهر 1400 | 23:18 ب.ظ
مدیریت توسعه نیشکر توانایی حل مشکل هفت‌ تپه را دارد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد، مدیریت شرکت توسعه نیشکر که در دو سال گذشته موفق عمل کرده و باعث رشد این محصول شده است، قطعا توانایی حل مشکل شرکت و کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه را دارد. به گزارش نخبگان آیت‌الله محسن حیدری در اظهاراتی واگذاری مدیریت شرکت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اعتدال نخبگان/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد، مدیریت شرکت توسعه نیشکر که در دو سال گذشته موفق عمل کرده و باعث رشد این محصول شده است، قطعا توانایی حل مشکل شرکت و کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه را دارد.

به گزارش نخبگان آیت‌الله محسن حیدری در اظهاراتی واگذاری مدیریت شرکت هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی را اقدامی مناسب، ارزنده، به‌جا، قانونی و در راستای حل مشکل مربوط به هفت‌تپه دانست و گفت: انتخاب شرکت توسعه نیشکر برای حل این مشکل بهترین انتخاب ممکن است.

وی با اشاره به نقش این اقدام در مرتفع‌شدن یکی از مهم‌ترین چالش‌های استان در حوزه کارگری اظهار کرد: مدیریت توسعه نیشکر با تقبل این مسئولیت مفهوم واقعی توسعه را محقق کرده، زیرا همه نیشکر استان را تحت پوشش قرار داده است.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: مدیریت استان خوزستان؛ چه استانداری و چه نهادهای امنیتی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ادارات مربوطه در این زمینه، به شرکت توسعه نیشکر برای حل مشکل کارگران و پیش‌بردن کارها کمک می‌کنند و آن را تنها نمی‌گذارند، زیرا برای تحقق این خواسته یک عزم ملی وجود دارد.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد دولت قبل در واگذاری شرکت هفت‌تپه به بخش خصوصی علیرغم تذکرها اظهار کرد، هفت‌تپه در ۶ سال گذشته به ویژه در دو و سه سال اخیر یکی از پرتنش‌ترین مراکز صنعتی کشور بود و شرکت و کارگران متحمل زیان‌ها و ضربه‌های سنگینی شدند که در نهایت قوه قضائیه به داد آنها رسید و مسببان اوضاع را به سزای اعمالشان رساند و بحمدلله با تصمیم هیئت مربوطه دولتی واگذاری صورت گرفت، بنابراین حل مشکل هفت‌تپه از برکات دولت سیزدهم و قوه قضائیه است.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار