۵۰ هزار دُز واکسن در مراکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد خوزستان تزریق شد

تاریخ انتشار: شنبه 24 مهر 1400 | 14:26 ب.ظ
۵۰ هزار دُز واکسن در مراکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد خوزستان تزریق شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: تاکنون حدود ۵۰ هزار دُز واکسن کرونا در مراکز تجمیعی واکسیناسیون این دانشگاه در سطح استان خوزستان تزریق شده است. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین فرج‌الله براتی روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به توافق دانشگاه آزاد کشور […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: تاکنون حدود ۵۰ هزار دُز واکسن کرونا در مراکز تجمیعی واکسیناسیون این دانشگاه در سطح استان خوزستان تزریق شده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین فرج‌الله براتی روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به توافق دانشگاه آزاد کشور و وزارت بهداشت، مقرر شد مراکز واکسیناسیون در تمام واحدهای دانشگاهی که رشته های علوم پزشکی دارند راه اندازی شود.

وی افزود: پنج مرکز تجمیعی واکسیناسیون در دانشگاه های استان فعالیت می کنند که از این تعداد ۲ مرکز در اهواز دایر است. در حال حاضر واکسیناسیون کارمندان دانشگاه به طور کامل انجام شده همچنین بیش از ۹۰ درصد اعضای هیات علمی و بسیاری از دانشجویان واکسن خود را دریافت کرده اند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه مراکز واکسیناسیون توسط دانشجویان حوزه علوم پزشکی اداره می شوند گفت: هدف از راه اندازی این مراکز، واکسیناسیون اساتید، کارکنان و دانشجویان است تا بتوانیم برای آموزش حضوری آماده شویم اگرچه در این مراکز واکسیناسیون دیگر افراد نیز انجام می شود و هیچ فرقی در نوبت دهی بین همکاران و مردم نیست.

وی ادامه داد: در شرایط موجود فعالیت کلاس های درس به صورت آنلاین آغاز شده اما احتمال دارد برخی از کلاس ها در انتهای ترم به صورت حضوری برگزار شود همچنین پیش بینی می شود امتحانات پایان ترم حضوری باشد.

براتی با اشاره به دریافت مجوز دانشکده پزشکی از وزارت بهداشت گفت: جذب دانشجو در این رشته منوط به داشتن امکانات آموزشی، اعضای هیات علمی و آزمایشگاه های بالینی است که همه این موارد در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان موجود است اگرچه آزمایشگاه های بالینی ما باید تقویت شوند.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم با برطرف کردن برخی کمبودها، در مهرماه ۱۴۰۱ دانشجوی رشته پزشکی و دندان پزشکی جذب کنیم.

دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان دارای ۶۴ هزار دانشجو در یک هزار و ۵۰ رشته محل بوده که از این تعداد ۱۷ هزار نفر در اهواز فعالیت می کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار