به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛تجلیل از مدیر روابط‌ عمومی شرکت فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 مهر 1400 | 11:00 ق.ظ
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛تجلیل از مدیر روابط‌ عمومی شرکت فولاد خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه   به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس از مدیر روابط‌ عمومی شرکت فولاد خوزستان تجلیل شد. به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی‌، سوم مهرماه ۱۴۰۰ دکتر سجاد بهمئی مدیر سازمان بسیج رسانه خوزستان و جمعی از اهالی قلم، با حضور در واحد روابط‌ عمومی، به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از یادگاران عرصه‌ی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 

به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس از مدیر روابط‌ عمومی شرکت فولاد خوزستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی‌، سوم مهرماه ۱۴۰۰ دکتر سجاد بهمئی مدیر سازمان بسیج رسانه خوزستان و جمعی از اهالی قلم، با حضور در واحد روابط‌ عمومی، به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از یادگاران عرصه‌ی جبهه و جنگ از غلامرضا فروغی‌ نیا تجلیل کردند.

در این نشست صمیمی غلامرضا فروغی‌نیا ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: روزی که جنگ آغاز شد، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که قرار است، هشت سال در برابر متجاوزان دفاع کنیم. با خود می‌گفتیم چند روزه همه‌ چیز پایان می‌یابد، غافل از اینکه دشمن با تمام قوا آماده بود و همان روزهای اول هشتاد کیلومتر به داخل کشور نفود کرد. این در حالی بود که در ایران چند صباحی از استقرار نظام جمهوری اسلامی نگذشته بود، بدین ترتیب ارتش عراق تا نزدیکی‌های اهواز رسیده بود و هر آن بیم سقوط مرکز استان می‌رفت. سلاح ما در برابر ارتش مجهز دشمن بعثی، ایمان و اعتقادمان بود، چرا که به جز چند اسلحه‌ی سازمانی سبک، چیزی در اختیار نداشتیم.

فروغی‌نیا در ادامه گفت: دیروز به برکت خون‌ شهدا، رشادت‌های رزمندگان اسلام و با اتکا به خداوند، دشمن را به عقب راندیم و امروز قدرت اول‌ نظامی منطقه هستیم. دیروز با دست خالی دشمن را زمین‌گیر کردیم و کابوس‌های بی‌تعبیرشان را ناکام گذاشتیم و امروز با موشک‌هایی که جوانان برومند این مرز و بوم تولید کرده‌اند، دشمنان را در برابر عظمت ایران‌ وادار به سکوت کرده ایم.

در ادامه سجاد بهمئی مدیر سازمان بسیج رسانه خوزستان تجلیل از بزرگان جنگ را مایه عزت و افتخار دانست و افزود: هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که برای حفظ عزت، سربلندی و تمامیت ارضی باید در برابر ابرقدرت ایستادگی کرد. جنگ سال هاست پایان یافته، اما تاریخ همچنان در برابر ایثار و گذشت سربازان سلحشور سر تعظیم فرود می‌آورد. وجود فرماندهان جنگ دیروز در میان نسل امروز غنیمتی گرانبهاست. به راستی که فرماندهان و سربازان هشت سال دفاع مقدس،‌ تاریخ زنده‌ی روزهای حماسه و خون‌ هستند.

مدیر سازمان بسیج رسانه خوزستان در ادامه گفت: غلامرضا فروغی‌نیا مثال بارز افسر جنگ سخت دیروز و افسر جنگ نرم امروز است. در جنگ سخت، دشمن با توپ، تانک و مسلسل حمله می‌کرد و خاکریز دشمن و خودی مشخص بود. در جنگ سخت هدف اول نیروهای نظامی بودند. اما امروز دشمن جنگ نرم را به راه‌انداخته است. جنگی که هدفش بنیان خانواده است. جنگی که‌ در آن رسانه‌های بیگانه با هر ترفندی به قلب خانواده‌های ایرانی رخنه کرده‌اند. امثال فروغی‌نیا نمونه منحصر به فرد دلاوری در برابر دشمنان هستند. جنگ امروز به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر است.

در پایان این نشست،‌ با اهدا لوح تقدیر و تمثال سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌ عمومی فولاد خوزستان به خاطر مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار