علی لندی شهید محسوب شود

تاریخ انتشار: شنبه 3 مهر 1400 | 17:33 ب.ظ
علی لندی شهید محسوب شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ معاون اقتصادی رییس‌جمهوری فداکاری علی لندی را شهادت‌گونه توصیف کرد و گفت: با رییس بنیاد شهید صحبت کردم تا شهادت این نوجوان فداکار تایید شود. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: فداکاری علی لندی عزیز، شهادت گونه بود و در تاریخ ایثارگری‌های […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ معاون اقتصادی رییس‌جمهوری فداکاری علی لندی را شهادت‌گونه توصیف کرد و گفت: با رییس بنیاد شهید صحبت کردم تا شهادت این نوجوان فداکار تایید شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: فداکاری علی لندی عزیز، شهادت گونه بود و در تاریخ ایثارگری‌های این ملت بزرگ ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: با آقای قاضی زاده هاشمی ریاست محترم بنیاد شهید صحبت کردم تا ترتیبی برای تایید شهادت این نوجوان فداکار فراهم سازد.

علی لندی نوجوان ایذه‌ای روز ۱۸ شهریور پس از وقوع آتش سوزی کپسول گاز مایع در خانه همسایه، برای نجات ۲ زن میانسال و سالخورده به آتش زد و با فداکاری تمام برای دور کردن منشا آتش از آنها خود گرفتار آتش شد.

وی با ۹۱ درصد سوختگی ابتدا به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز و پس از آن به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان اعزام و بستری شد.

این نوجوان فداکار بامداد روز جمعه در بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار