تشریح برنامه‌های کانون خوزستان به مناسبت روز شعر و ادب فارسی

تاریخ انتشار: جمعه 26 شهریور 1400 | 20:07 ب.ظ
تشریح برنامه‌های کانون خوزستان به مناسبت روز شعر و ادب فارسی زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان: ۱۵۰برنامه در حوزه‌های فرهنگی، ادبی و هنری به مناسبت روز شعر و ادب فارسی به صورت مجازی برگزار می‌شود. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا وسیما ، وحید کیانی افزود: با هدف گرامیداشت و معرفی ۲۷ شهریورماه به عنوان روز شعر و ادب فارسی، […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان: ۱۵۰برنامه در حوزه‌های فرهنگی، ادبی و هنری به مناسبت روز شعر و ادب فارسی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا وسیما ، وحید کیانی افزود: با هدف گرامیداشت و معرفی ۲۷ شهریورماه به عنوان روز شعر و ادب فارسی، مراکز کانون پرورش فکری استان خوزستان، این برنامه‌ها را با حضور اعضا و مربیان برگزار می‌کنند.

وی بیان داشت: این برنامه‌ها در قالب شناخت وقایع، شناخت شخصیت، قصه‌گویی، نمایش، نشریه نگاری، شعرخوانی، مشاعره، تصویرسازی، خوشنویسی، پویانمایی، معرفی و روخوانی کتاب و… با توجه به کیفیت اجرا و محتوای مناسب با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی مراکز فرهنگی- هنری و شورای فرهنگی استان پیش‌بینی شده اند.

کیانی تصریح کرد: همچنین برگزاری مسابقات، نشست‌ها و همایش‌های ادبی استانی با هدف تولید آثار ادبی همچون؛ شعر، داستان و دل‌نوشته و معرفی روز شعر و ادب فارسی، معرفی استاد شهریار، خوانش اشعار شهریار، تهیه فایل‌های معرفی شخصیت نویسندگان و شعرای ملی، اشتراک‌گذاری شعرخوانی در فضای مجازی به‌منظور استفاده کودکان و نوجوانان، از جمله برنامه‌هایی است که در روز شعر و ادب فارسی به‌صورت مجازی در سامانه‌ی مجازی کانون خوزستان، اجرا می‌شوند.

۲۷ شهریور ۱۳۶۸ روز درگذشت شاعر معاصر، محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار، در تقویم رسمی کشور به نام روز شعر و ادب فارسی نام‌گذاری شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار