رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

بافت های فرسوده شهر مسجدسلیمان چهارساله بهسازی می‌شوند

تاریخ انتشار: جمعه 26 شهریور 1400 | 19:49 ب.ظ
بافت های فرسوده شهر مسجدسلیمان چهارساله بهسازی می‌شوند زمان مطالعه: ۲ دقیقه رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بافت های فرسوده و خطر آفرین شهر مسجدسلیمان با مشارکت بنیاد مسکن و با محوریت مردم در مدت چهار سال بهسازی و نوسازی می شوند. به گزارش خبرنگار نخبگان اکبر نیکزاد روز جمعه در جریان بازدید از بافت های فرسوده و روند عملیات مناطق زلزله زده مسجدسلیمان در گفت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بافت های فرسوده و خطر آفرین شهر مسجدسلیمان با مشارکت بنیاد مسکن و با محوریت مردم در مدت چهار سال بهسازی و نوسازی می شوند.

به گزارش خبرنگار نخبگان اکبر نیکزاد روز جمعه در جریان بازدید از بافت های فرسوده و روند عملیات مناطق زلزله زده مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: عملیات بهسازی بافت های فرسوده این شهر نفتی با همکاری نزدیک شهرداری و تسهیلات ارزان قیمت بانکی به زودی شروع می شود.

وی با بیان اینکه زندگی در بافت های فرسوده مسجدسلیمان خطرآفرین است ابراز امیدواری کرد در چهار سال آینده با یک عزم همگانی پرونده بافت های فرسوده شهر مسجدسلیمان بسته شود و مردم از زندگی در این شهر لذت ببرند و احساس آرامش کنند.

پیشرفت ۹۲درصدی مجموعه ۴۹۵ واحدی مسجدسلیمان  

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پیشرفت ۹۲درصدی مجموعه ۴۹۵ واحدی مسجدسلیمان که با مشارکت  وزارت نفت در حال بازسازی و نوسازی است خبر داد.

وی گفت: این واحدها طی یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و تحویل مردم خواهد شد.

پایان تعمیرات واحدهای زلزله زده مسجدسلیمان 

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تعمیرات هفت هزار و ۵۰۰واحدمسکونی زلزله زده که در جریان زلزله ۶.۲ ریشتری تیرماه ۹۸ مسجدسلیمان آسیب دیدند به پایان رسیده است.

نیکزاد افزود: از مجموع ۱۴۰۰ واحد تخریب شده زلزله تیرماه سال ۹۸ حدود ۸۶۰ واحد درجاسازی شده و مردم در خانه های خود ساکن شدند.

وی گفت: ۵۴۰ واحد دیگر به علت خطرساز بودن به یک شهرک جابجا شده و هم اکنون در حال ساخت و ساز هستند و تا مرحله سفت کاری پیشرفت داشته اند.

نیکزاد گفت : زیرساخت‌های این شهرک شامل برق ،آب ،فاضلاب و گاز با اعتبار ۳۰۰میلیارد ریال انجام شده و قرار است یک وام تکمیلی برای مالکان این شهرک در نظر گرفته شود  تا سرعت ساخت و ساز بیشتر شود.

وی ابراز امیدواری کرد ساخت شهرک  ۵۴۰ واحدی سال آینده به بهره‌برداری برسد و مردم در آنجا ساکن شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار