واکسیناسیون ۲۴ هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 شهریور 1400 | 23:20 ب.ظ
واکسیناسیون ۲۴ هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ از آغاز طرح واکسیناسیون در خوزستان دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۲۴ هزار نفر را واکسینه شدند. به گزارش خبرنگار نخبگان ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان می‌گوید: با استقرار قرارگاه جهادی دردانشگاه‌های آزاد اهواز، دزفول، بهبهان توانستیم به نحو احسن تمامی کارکنان این دانشگاه‌ها را واکسینه کنیم. حجت الاسلام فرج الله براتی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ از آغاز طرح واکسیناسیون در خوزستان دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۲۴ هزار نفر را واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار نخبگان ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان می‌گوید: با استقرار قرارگاه جهادی دردانشگاه‌های آزاد اهواز، دزفول، بهبهان توانستیم به نحو احسن تمامی کارکنان این دانشگاه‌ها را واکسینه کنیم.

حجت الاسلام فرج الله براتی افزود: دانشگاه‌های آزاد اسلامی آبادان و مسجد سلیمان هم به زودی کار واکسیناسیون کارکنان خود را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: بجز کارکنان دانشگاه، ما برای عموم نیز دو پایگاه راه اندازی نمودیم تا بتوانیم در امر واکسیناسیون مردم نیز سهیم باشیم.

براتی خاطر نشان کرد: با اعلام آغاز ثبت نام دانشجویان برای تزریق واکسن در سامانه آموزشیار خوشبختانه استقبال خیلی خوب است و قرار است در صورت تخصیص سهمیه واکسن به دانشگاه کار واکسیناسیون دانشجویان نیز با شدت و سرعت آغاز شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: قرار است تا ۱۵ آبانماه طبق دستوالعمل وزارت علوم کار واکسیناسیون دانشجویان به پایان برسد.

۶۵ هزار دانشجو در این طرح واکسینه می‌شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار