رییس جمهوری:

دولت در بحث کرونا نگاه ویژه‌ای به خوزستان دارد

تاریخ انتشار: جمعه 5 شهریور 1400 | 17:56 ب.ظ
دولت در بحث کرونا نگاه ویژه‌ای به خوزستان دارد زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس جمهوری گفت: دولت به مشکلات خوزستان در بحث کرونا به طور ویژه رسیدگی خواهد کرد و تلاش می‌کنیم هر چه سریعتر از این پیک بیماری عبور کنیم. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در بازدید از بیمارستان رازی اهواز در جمع کادر درمان و مراجعان افزود: […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس جمهوری گفت: دولت به مشکلات خوزستان در بحث کرونا به طور ویژه رسیدگی خواهد کرد و تلاش می‌کنیم هر چه سریعتر از این پیک بیماری عبور کنیم.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در بازدید از بیمارستان رازی اهواز در جمع کادر درمان و مراجعان افزود: اولویت ما رسیدگی به بحث کرونا بوده و دولت در این راستا تمام کمک خود را به خوزستان انجام می‌دهد.

رییس جمهوری خطاب به مسوولان خوزستان گفت: در صورت نیاز به محل بستری بیشتر بیماران کرونایی، از ظرفیت پادگان‌های منطقه استفاده شود.

وی افزود: تمام هم و غم دولت رسیدگی به مشکلات ناشی از کرونا است و تلاش می کنیم تا وضعیت بهتر شود؛ البته جا دارد از فعالیت کادر درمان نهایت تشکر را داشته باشم.

بیمارستان رازی اهواز از مراکز اصلی ارایه خدمات به بیماران کرونایی است.

رییس جمهوری صبح روز جمعه در نخستین سفر استانی کابینه سیزدهم، برای بررسی مشکلات خوزستان از طریق فرودگاه بین المللی شهید قاسم سیلمانی وارد اهواز شد. رییس جمهوری را در این سفر جمعی از اعضای کابینه از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و رییس سازمان برنامه و بودجه همراهی می‌کنند.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

تاکنون یک میلیون و ۴۴۷ هزار نفر در خوزستان واکسینه شدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار