استاندار خوزستان:

نقش رسانه‌ها در مدیریت کرونا بسیار مهم است

تاریخ انتشار: شنبه 16 مرداد 1400 | 20:17 ب.ظ
نقش رسانه‌ها در مدیریت کرونا بسیار مهم است زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان گفت: نقش رسانه‌ها در ترویج رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مدیریت کرونا و همچنین تغییر سبک زندگی مردم بسیار مهم است. به گزارش نخبگان و به نقل ازایرنا قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست استانی مدیریت کرونا در محل استانداری خوزستان بیان کرد: رسانه ها و از جمله صداوسیما باید در امر اطلاع […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان گفت: نقش رسانه‌ها در ترویج رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مدیریت کرونا و همچنین تغییر سبک زندگی مردم بسیار مهم است.

به گزارش نخبگان و به نقل ازایرنا قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست استانی مدیریت کرونا در محل استانداری خوزستان بیان کرد: رسانه ها و از جمله صداوسیما باید در امر اطلاع رسانی کرونا بیشتر فعالیت کنند و باید از ظرفیت این بخش بهتر استفاده شود.

وی افزود: صدا و سیمای خوزستان تاکنون عملکرد بسیار خوبی در زمینه اطلاع رسانی کرونا داشته اما لازم است که در شرایط موجود اقدامات بیشتری انجام دهد. به عنوان مثال می توان از تجربه و خاطرات افرادی که به کرونا مبتلا شده‌اند در برنامه‌های صدا و سیما استفاده کرد تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه صنف رستوران‎ داران جزو مشاغل پرخطر محسوب می‌شود، فعالیت آنها فقط به صورت عرضه غذای بیرون‌بر با رعایت کامل مسایل بهداشتی مجاز است و اجازه پذیرش مشتریان به داخل رستوران را ندارند.

وی افزود: از اصناف خوزستان نیز می‌خواهیم اصول بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت واحد صنفی که رعایت نکند باید تعطیل و برای آن جریمه در نطر گرفته شود.

سلیمانی دشتکی گفت: بهتر است که آیین‌های عزاداری در محیط مسقف برگزار نشود همچنین رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی لازم است.

وی بیان کرد: بهترین راه برای مقابله با بیماری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده لذا مجموعه درمانگاه‌ها و مطب‌های خوزستان باید در رعایت اصول بهداشتی تلاش کنند؛ همچنین از مردم تقاضا داریم که از تجمع خانوادگی پرهیز کنند.

استاندار خوزستان گفت: لازم است که مرزهای استان، و مبادی ورودی شهرستان‌های قرمز و نارنجی و نیز تردد شبانه خودروها به شدت کنترل شود و نیروی انتظامی در این امر اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه اجرای تعطیلی عمومی به تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا بستگی دارد افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف به پیگیری مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا بوده و باید یک نفر را مامور این کار قرار دهند.

هم اکنون ۱۷ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار