اهواز نسبت به دیگر کلانشهرها عقب ماندگی چندین ساله دارد

تاریخ انتشار: شنبه 16 مرداد 1400 | 20:08 ب.ظ
اهواز نسبت به دیگر کلانشهرها عقب ماندگی چندین ساله دارد زمان مطالعه: < 1 دقیقه سرپرست شهرداری اهواز گفت: کلانشهر اهواز عقب ماندگی چندین ساله نسبت به کلانشهرهای دیگر دارد و اگر بخواهیم این مشکلات برطرف شوند بایددر کنار هم به هدف و مشکلات نگاه کنیم تا به نتیجه برسیم. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا علیرضا عالی پور روز شنبه در نشست شورای اسلامی کلانشهر اهواز با […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرپرست شهرداری اهواز گفت: کلانشهر اهواز عقب ماندگی چندین ساله نسبت به کلانشهرهای دیگر دارد و اگر بخواهیم این مشکلات برطرف شوند بایددر کنار هم به هدف و مشکلات نگاه کنیم تا به نتیجه برسیم.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا علیرضا عالی پور روز شنبه در نشست شورای اسلامی کلانشهر اهواز با موضوع تودیع و معارفه شهردار این شهر بیان کرد: انتقاد سازنده ،چراغ راه ما و فرصت خوبی است تا ضعف‌ها را بشناسیم و به سمت موفقیت برویم، اما برخی از انتقادات جنبه تخریبی دارد و می‌خواهند بر تصمیمات درست تاثیر بگذارند.

وی با بیان اینکه شهرداران گذشته اهواز تلاش اثرگذاری داشتند گفت: باید گروهی شکل بگیرد تا با هم افزایی و پوشش دادن مشکلات بتوانیم جمع موفقی در مدیریت شهری ایجاد کنیم.

سرپرست شهرداری اهواز بیان کرد: بنده جز کارکنان شهرداری هستم و بخشی از شناسنامه‌ام را هم مدیون کار در این سازمان هستم و از امروز در این فرصت ۳۰ روزه از همه اختیاراتم مانند یک شهردار برای مدیریت شهری استفاده و کارها آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: ما فصل نوینی در مدیریت کلان کشور را داریم و بیانات رهبر معظم انقلاب فرمودند شتاب کنید چون مردم انتظارات دارند را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم پس ما هم در این فرصت یک ماهه برنامه ها را نظارت می‌کنیم و برای مجموعه ستادی، بخش درآمد و بخش اجرایی، برنامه تعیین می‌کنیم.

عالی پور بیان کرد: کارکنان شهرداری اهواز با توجه به کمی منابع، بسیار تنها هستند و تاکنون هم سرپناه مقتدری نداشته‌اند.

در این نشست عالی‌پور با ۱۳ رای اعضای شورای شهر اهواز به عنوان سرپرست شهرداری این کلانشهر انتخاب شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار