عضو شورا تاکید کرد

لزوم فعال‌سازی سریع پروژه‌های دو تقاطع بزرگ اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 16 مرداد 1400 | 19:59 ب.ظ
لزوم فعال‌سازی سریع پروژه‌های دو تقاطع بزرگ اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه عضو شورای شهر اهواز گفت: انتظار داریم که در مدتی کوتاه، فعال‌سازی دو پروژه بزرگ اهواز شامل تقاطع میدان دانشگاه و تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف، هر چه سریع‌تر انجام شود. احمد سراج در دومین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که امروز (۱۶ مردادماه) با دستور کار انتخاب سرپرست شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم پاسخگوی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عضو شورای شهر اهواز گفت: انتظار داریم که در مدتی کوتاه، فعال‌سازی دو پروژه بزرگ اهواز شامل تقاطع میدان دانشگاه و تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف، هر چه سریع‌تر انجام شود.

احمد سراج در دومین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که امروز (۱۶ مردادماه) با دستور کار انتخاب سرپرست شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم پاسخگوی محبت مردم اهواز و صدای رسای آن‌ها باشیم و در انجام امور شهر اهواز با جدیت مبادرت کنیم.

به گزارش نخبگان و به نقل ازایسنا، وی افزود: این صحن، صحن شورای شهر اهواز است و یکی از وظایف شورا انتخاب شهردار اهواز است اما تنها حوزه فعالیت و مطالبه‌گری نیست. ما اعضای شورای شهر هستیم و شورای شهرداری نیستیم بنابراین امیدواریم که در دوره ششم بتوانیم مطالبات بحق مردم اهواز در تمامی حوزه‌هایی که زندگی مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است پیگیری کنیم.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: با توجه به اینکه دوره سرپرستی گذرا است از سرپرست شهرداری تشکر می‌کنم که این سمت را پذیرفت و اولین نشانه مثبت را برای همکاری و مساعدت با شورای ششم نشان داد.

وی افزود: بنده به عنوان یکی از اعضای شورا، مطالباتی از سرپرست شهرداری دارم. اولویت‌های مردم بسیار مهم هستند و بنده معتقدم تشخیص اولویت‌ها می‌تواند کارگشا باشد.

سراج با اشاره به مشکلات آبگرفتگی اهواز بیان کرد: حدود یک ماه و نیم تا دو ماه آینده و پس از شروع بارندگی، مردمی که تاکنون دچار تنش آبی بوده‌اند احتمالاً گرفتار آبگرفتگی خواهند شد. سال‌های گذشته این گونه بوده و واقعاً مردم دچار سختی‌ شده‌اند. همین الان نیز در برخی نقاط اهواز بالازدگی فاضلاب وجود دارد البته مشکلات فاضلاب در حیطه وظایف آبفا است اما مطمئنیم که همکاری شهرداری با آبفا می‌تواند نگرانی مردم را نسبت به روزهای پیش رو از بین ببرد.

وی با اشاره به سه اقدام برای پیشگیری از آبگرفتگی پس از بارش، گفت: اولین اقدام، لایروبی مسیرهای فاضلاب است که سال‌ها است به درستی انجام نشده است. نکته دوم تأمین پمپ‌های مورد نیاز است و نکته سوم ترمیم و اصلاح بخش‌هایی از شبکه فاضلاب است که ریزش کرده‌اند. مردم از ما خدمات می‌خواهند بدون در نظر گرفتن اینکه وظیفه بر عهده چه دستگاهی است. حتماً هر دستگاهی وظیفه ذاتی دارد اما دیگر دستگاه‌ها نیز می‌توانند کمک کنند.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به اهمیت فضاسازی برای استقبال از ماه محرم، یادآور شد: هر چند همه ما متأثر از کرونا هستیم اما انتظار داریم فضای شهر اهواز با همکاری دستگاه‌های دیگر از جمله سازمان تبلیغات و اداره فرهنگ و ارشاد، در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت مردم اقدام شود.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند از امروز با شعارهای محرومیت‌زدایی، فضای شهر تغییر کند، گفت: اکیپ‌های ترمیم آسفالت و لکه‌گیری باید در اقصی نقاط اهواز فعال شود. انتظار داریم که در مدتی کوتاه، فعال‌سازی دو پروژه بزرگ اهواز شامل تقاطع میدان دانشگاه و تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف، هر چه سریع‌تر انجام شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار