وزیر ورزش و جوانان در اهواز:

حضور بانوان ورزشکار با پوشش اسلامی در مسابقات جهانی امکان‌پذیر شد‌

تاریخ انتشار: جمعه 27 اسفند 1395 | 16:40 ب.ظ
حضور بانوان ورزشکار با پوشش اسلامی در مسابقات جهانی امکان‌پذیر شد‌ زمان مطالعه: < 1 دقیقه وزیر ورزش و جوانان ‌گفت: با رایزنی و هماهنگی با فدراسیون‌های جهانی، امکان حضور بانوان سایر رشته‌های ورزشی نیز با پوشش اسلامی نیز به وجود آمد. به گزارش نخبگان ، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه داریم که در عرصه‌های مدیریتی ورزش حضور بانوان را […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

وزیر ورزش و جوانان ‌گفت: با رایزنی و هماهنگی با فدراسیون‌های جهانی، امکان حضور بانوان سایر رشته‌های ورزشی نیز با پوشش اسلامی نیز به وجود آمد.

به گزارش نخبگان ، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه داریم که در عرصه‌های مدیریتی ورزش حضور بانوان را در این زمینه گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: برنامه داریم علاوه بر رشته‌هایی که بانوان ایرانی هم‌اکنون با پوشش اسلامی در مسابقات بین‌المللی حضور پیدا می‌کنند، شرایط را فراهم کنیم بانوان با پوشش اسلامی در رشته‌های دیگر ورزشی حضور یابند.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: برای حضور بانوان بسکتبالیست با پوشش اسلامی در مسابقات بین‌المللی رایزنی‌هایی انجام شد. همچنین با رایزنی و هماهنگی با فدراسیون‌های جهانی، امکان حضور بانوان سایر رشته‌های ورزشی نیز با پوشش اسلامی نیز به وجود آمد.

وی اظهار امیدواری کرد که در سال‌های پیش رو اخبار بهتری را از رشته‌های مختلف ورزش بانوان می‌شنویم و شاهد پیشرفت‌های آنان در مسابقات گوناگون خواهیم بود.

 سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌شود در المپیک ۲۰۲۰ تعداد مدال‌هایی که بانوان جمهوری اسلامی ایران افزایش می‌یابد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار