?نخبگان: ابتکار با مثبت خواندن طرح پیشنهادی استاندار مبنی بر مدیریت ۲۱هزارهکتار کانون بحرانی ریزگردها گفت: لازم است که در این خصوص جلسه ای با حضور وزارتخانه های مرتبط برگزار شود. همچنین باید طرح آماک با جدیت پیگیری شود .

ابتکار: جدیت شریعتی استاندار خوزستان در احیای تالاب های خوزستان قابل تقدیر است

نخبگان
تاریخ انتشار: جمعه 15 بهمن 1395 | 13:19 ب.ظ
ابتکار: جدیت شریعتی استاندار خوزستان در احیای تالاب های خوزستان قابل تقدیر است زمان مطالعه: < 1 دقیقه معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در ستاد استانی مقابله با ریزگردها در سالن جلسات شهید رجایی استانداری خوزستان گفت: تالاب هورالعظیم و تالاب شادگان با تلاش های آقای استاندار شرایط خوبی دارد. در حوزه تالاب ها باید بحث تامین حق آبه پیگیری شود تا بتواند بخشی از مطالبات […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در ستاد استانی مقابله با ریزگردها در سالن جلسات شهید رجایی استانداری خوزستان گفت: تالاب هورالعظیم و تالاب شادگان با تلاش های آقای استاندار شرایط خوبی دارد. در حوزه تالاب ها باید بحث تامین حق آبه پیگیری شود تا بتواند بخشی از مطالبات مردم را حل کند. منشا گردوغبار از کانون تالاب ها در حال مدیربت است.احیای تالاب ها امنیت,معیشت اهالی را بدنبال دارد.

وی افزود: باید با تامین اعتبار مورد نیاز کانال شادگان شرایط تالاب را بهبود ببخشیم.

ابتکار با مثبت خواندن طرح پیشنهادی استاندار مبنی بر مدیریت ۲۱هزارهکتار کانون بحرانی ریزگردها گفت: لازم است که در این خصوص جلسه ای با حضور وزارتخانه های مرتبط برگزار شود. همچنین باید طرح آماک با جدیت پیگیری شود .

ابتکار اظهار داشت: دولت یازدهم در حوزه محیط زیست و هوای پاک اقدامات خوبی انجام داده است.باید با مهار کانون ریزگردها در خوزستان شرایط مساعدی جهت زیست مردم این استان فراهم کنبم. در این میان آموزش و مشارکت شهروندان با هدف کاهش تبعات این شرایط اقلیمی را نیز باید در دستور کار قرار داد. ریزگردها نباید زندگی مردم را مختل کند و با همت استاندار میتوان در تغییر این شرایط امیدوار بود

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار