تاخیر دوباره در اعلام نتایج شورای شهر اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 31 خرداد 1400 | 11:44 ق.ظ
تاخیر دوباره در اعلام نتایج شورای شهر اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ فرماندار اهواز گفت: زمان اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز هنوز قطعی نشده است. به گزارش نخبگان و یبه نقل از ایرنا جمال عالمی نیسی در گفت وگویی اظهار داشت: دیروز زمانی را برای اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز مشخص کردیم و قرار بود امروز صبح نتایج اعلام شود اما به دلیل […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ فرماندار اهواز گفت: زمان اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز هنوز قطعی نشده است.

به گزارش نخبگان و یبه نقل از ایرنا جمال عالمی نیسی در گفت وگویی اظهار داشت: دیروز زمانی را برای اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز مشخص کردیم و قرار بود امروز صبح نتایج اعلام شود اما به دلیل بروز مشکلاتی همچون قطعی شبکه و خستگی کاربران، این زمان محقق نشده است.
وی افزود: در حال تلاش برای جمع بندی نهایی و اعلام نتایج هستیم.
بر اساس این گزارش، سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان دیروز در نشست خبری در محل شمارش ارای شورای شهر اهواز وعده کرده بود که نتایج این انتخابات صبح دوشنبه اعلام شود.
انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز در خوزستان برای نخستین بار، همزمان با کلانشهرها، قرار بود به صورت تمام الکترونیکی انجام شود و برای این منظور ۲ هزار و ۲۰۰ صندوق اخذ رای الکترونیکی برای اهواز پیش بینی شده بود، اما به دلیل دیر رسیدن تعدادی از کارت های احراز هویت الکترونیکی، فرآیند رای گیری الکترونیکی با مشکل مواجه شد و رای گیری بصورت دستی در تعدادی از شعب انجام گرفت. این مساله مشکلاتی در تجمیع آرای انتخابات بوجود آورده که باعث تاخیر در اعلام نتایج شده است.
تاخیر در اعلام نتایج، اعتراض نامزدها را به دنبال داشته و از دیروز لیستهایی از منتخبان در فضای مجازی منتشر شده است که عالمی نیسی فرماندار اهواز و نجاتی رییس ستاد انتخابات این لیستها را تکذیب کرده اند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار