اطلاعیه شرکت توزیع برق خوزستان درباره تبلیغات انتخاباتی

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 خرداد 1400 | 14:21 ب.ظ
اطلاعیه شرکت توزیع برق خوزستان درباره تبلیغات انتخاباتی زمان مطالعه: ۲ دقیقه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در اطلاعیه ای بر لزوم رعایت حریم و همچنین اصول ایمنی در اطراف شبکه های توزیع برق در زمان تبلیغات انتخاباتی از سوی ستادهای تبلیغاتی انتخابات تاکید کرد . به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دراین اطلاعیه آمده است :با توجه به […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در اطلاعیه ای بر لزوم رعایت حریم و همچنین اصول ایمنی در اطراف شبکه های توزیع برق در زمان تبلیغات انتخاباتی از سوی ستادهای تبلیغاتی انتخابات تاکید کرد .

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دراین اطلاعیه آمده است :با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ، شورای شهر و روستا و آغاز تبلیغات از سوی ستادهای انتخاباتی نامزدها،به منظور رعایت اصول ایمنی و حفظ حریم شبکه های توزیع برق و پیشگیری از بروز هرگونه حادثه جانی و مالی، وارد شدن خسارت به شبکه های توزیع و قطع برق همشهریان گرامی در این گرمای طاقت فرسا، رعایت مواردی از سوی ستادهای انتخاباتی و شهروندان ضروری است .

بر اساس این اطلاعیه نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی، بنر، پلاکارد و پوستر بر روی تجهیزات مربوط به شبکه های توزیع برق به دلیل احتمال وارد شدن خسارت به شبکه توزیع برق ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

در این اطلاعیه افزوده شده : فعالان و هواداران نامزدهااز نصب هرگونه داربست بر روی تاسیسات و شبکه‌های توزیع برق جهت جلوگیری از برق گرفتگی و یا احتمال سقوط از پایه‌ها و بروز خسارت به شبکه های توزیع و جان و مال شهروندان خودداری کنند.

این اطلاعیه همچنین با بیان اینکه حریم شبکه‌های فشار متوسط به گونه‌ای است که پیش از تماس مستقیم با شبکه نیز امکان برق گرفتگی وجود دارد هشدار داد: بنابر این هرگونه صعود از پایه‌های برق به هر طریق و هر دلیلی ممنوع بوده و رعایت فاصله چهار متری از شبکه های توزیع برق لازم می باشد. همچنین در هنگام نصب بنر، پلاکارد و پوستر لازم است نسبت به ابعاد آن‌ها، به صورت محکم مهار شده تا در زمان بروز طوفان و وزش بادهای شدید موجب برخورد و یا سقوط بر روی شبکه های توزیع و ایجاد نوسان و یا قطع جریان برق مشترکین نشوند.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان می افزاید : از شهروندان گرامی انتظار می‌رود با مشاهده  موارد فوق با شماره ۱۲۱ویا ۱۵۲۱ اتفاقات شرکت توزیع برق خوزستان تماس گرفته و موارد را گزارش نمایند.

شرکت در انتخابات و سهیم شدن در تصمیم گیری کشور در کنار تقویت هویت ملی، موجب اقتدار روز افزون نظام در میان هجمه های دشمنان خواهد شد، امید به اینکه انتخاباتی با شکوه را در روز ۲۸ خرداد رقم بزنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار