اجرای ۲۹ برنامه در نمایشگاه بین‌المللی خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 خرداد 1400 | 16:51 ب.ظ
اجرای ۲۹ برنامه در نمایشگاه بین‌المللی خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان گفت: ۲۹ برنامه برای فعالیت این نمایشگاه در سال جاری تدوین شده است تا نمایشگاه همچنان پویا و فعال باشد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا رحیم جلیلی چهارشنبه در گفت و گویی بیان کرد: ۶ برنامه نیز به صورت ذخیره در نظر گرفته شده […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان گفت: ۲۹ برنامه برای فعالیت این نمایشگاه در سال جاری تدوین شده است تا نمایشگاه همچنان پویا و فعال باشد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا رحیم جلیلی چهارشنبه در گفت و گویی بیان کرد: ۶ برنامه نیز به صورت ذخیره در نظر گرفته شده است که در صورت انجام نگرفتن برنامه های از پیش تعیین شده از برنامه های ذخیره جایگزین شود و پیش بینی برگزاری نمایشگاه های مجازی را نیز برای سال جدید انجام گرفته است.

وی گفت: سال ۹۹ به دلیل شیوع کرونا برای نمایشگاه بین‌المللی خوزستان سال خوبی برای فعالیت نبود واین نمایشگاه با ضرر و زیان مواجه شد.

جلیلی ادامه داد: در سال گذشته تنها چهار موضوع با  مشکلات زیاد برگزار شد و به دلیل شرایط نامساعد ۱۸ نیرو از نمایشگاه اخراج شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه در بحث صادرات غیرنفتی نیز فعالیت داشته است افزود: با به نمایش گذاشتن تولیدات تولیدکنندگان در این نمایشگاه در دوره های مختلف شرایط برای انعقاد قرارداد صادرکنندگان با کشورهای مختلف را فراهم کردیم.

جلیلی با اشاره به اینکه باید این نمایشگاه به سمت بین المللی شدن حرکت کند افزود: در سال های ۹۱ و ۹۲ و ۹۵ نمایشگاه های خارج از کشور برگزار کردیم و این توانایی در نمایشگاه اهواز وجود دارد که در سطح بین المللی حضور داشته باشد، در این راه نیاز به کمک استانداری خوزستان است.

تکمیل فاز اول و دوم نمایشگاه جدید اهواز تا پایان امسال

وی با بیان اینکه ۱۳ هکتار زمین  برای سایت جدید نمایشگاه بین المللی خوزستان در نظر گرفته شده افزود: تا پایان امسال فاز اول و دوم  این نمایشگاه تکمیل و تحویل داده خواهد شد.

جلیلی بیان کرد: از اسفند ماه  پارسال ساخت این پروژه آغاز شد  و تا تیر ماه سال ۱۴۰۱ تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان افزود: در نظر داریم که در نمایشگاه جدید نمایشگاه های داخلی و خارجی با قوت بیشتر انجام شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار